Teini soitti naapurista ja kysy

  • Viestiketjun aloittaja vieras..
  • Ensimmäinen viesti
vieras..
Että saavatko tulla meille leipomaan. Olivat lukeneet uusinta Pirkkaa ja hoksanneet banaanikakun ohjeen.

Päätyivät leipomaan kääretorttua.. Mun ruoan laitto viivästyy kyllä jonku verran mutta eipä tuo haittaa.

Niin siis oma teini oli tuon naapurin teinin luona kylässä.
 
GoodDamn
Jaa. Taitaa olla teinisi joku ihme hyyppä ja kun kerran tekee jotain fiksua, pitää siitä toki netissä informoida. Kai sää ny Facebookkiink laitoit kuinka sinä olet ainoa ymmärtävä ja nuoria kannustava aikuinen.

Kun eivät nyt vain ruohoa laittas leivonnaisiin.
 
ei kait
Munkin korvaan kuulostaa todella oudolta. Sellaista päivää en ole nähnyt että mun tytöt haluaisi leipoa tai kuullut että kavereistaan joku leipoisi. en mä itsekään kyllä leivo. Mun äiti kyllä leipoo välillä.
 
viera.s
Munkin korvaan kuulostaa todella oudolta. Sellaista päivää en ole nähnyt että mun tytöt haluaisi leipoa tai kuullut että kavereistaan joku leipoisi. en mä itsekään kyllä leivo. Mun äiti kyllä leipoo välillä.
Ai, minusta tämä kuulostaa taas niin tavalliselta, että ihmettelen mitä raportoitavaa moisessa on. Sekä se, että teinit haluavat leipoa, että se, ettei se aina joka paikassa onnistu. Ehkä naapurissa ei ollut aineksia leipomuksiin tai ruuanlaitto kesken niin ettei teinit sopineet keittiöön leipomaan.

Itse leivoin säännöllisesti 8-vuotiaasta alkaen sekä yksin että kavereiden kanssa. Jotkut kaverit innostui leipomisesta vasta yläasteella köksän tuntien alettua, mutta harvassa oli ne jotka ei ollenkaan aiheesta kiinnostuneet.
 
ei kait
Ai, minusta tämä kuulostaa taas niin tavalliselta, että ihmettelen mitä raportoitavaa moisessa on. Sekä se, että teinit haluavat leipoa, että se, ettei se aina joka paikassa onnistu. Ehkä naapurissa ei ollut aineksia leipomuksiin tai ruuanlaitto kesken niin ettei teinit sopineet keittiöön leipomaan.

Itse leivoin säännöllisesti 8-vuotiaasta alkaen sekä yksin että kavereiden kanssa. Jotkut kaverit innostui leipomisesta vasta yläasteella köksän tuntien alettua, mutta harvassa oli ne jotka ei ollenkaan aiheesta kiinnostuneet.
Teidän on pakko asua jossain maaseudulla tietyillä alueilla. Leivonnaisissa on kamalat määrät kaloreita ja ne on huonoa vehnää ja sen tiedostaa kyllä tosi nuoretkin. Gifflareita ostetaan joskus ja lidlin paistosta jotain.
 
ei kait
Sitten oli vielä tota saunoamista... Jos mun lapseni sanoisi että mä meen saunaan ja sen jälkeen me leivotaan niin mä lentäisin varmaan kilsan päähän takapuolelleni.
 
halojaa
13-vuotiaskin on teini... Ihan tosissaanko jotkut täällä höpisee kannabisleivonnaisista?

Ihan tavallista, että teini-ikäinen leipoo ja saunoo. Ei kaikkia kiinnosta päihteet. Ap ilmeisesti ihmettelee sitä, että nuoret tulevat aina heille, mutta ehkäpä heidän kotinsa vain on viihtyisämpi? Jos kaverin kodissa on vaikka ärsyttäviä pikkusisaruksia tms?
 

Yhteistyössä