Tekeekö joku itse tatuointeja?

Millaista oli koittaa ensimmäistä kertaa?
Onnistuiko eka kuva?
Kauan olet tehnyt kuvia?
Opettiko joku?

Tekis niin mieli tutustua tuohon alaan, piirustustaitoa kyllä löytyy jne.
Mietin vaan että kuinka helppoa /vaikeeta on oppia koneen käyttö ja saada tuntumaa siihen. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Koneet on helppoja käyttää mun mielestä. Tasainen vakaa käsi vaan. Sit noi kaikki varjostukset onkin jo vaikeita ja vaativat opettelemista.
Näin minäkin oon käsittänyt, siis noista varjostuksista.

Mulla ois onneks pari harjoitusnahkaa... Oma isäni ois valmis uhrautumaan :D
Hänel ennestääkin pari kuvaa jotka yli 20v vanhoja niin ehkä vahvistusta jne. Siitä sais hyvän harjotuksen ensalkuun.

Entäs välineet , mistäs niitä ois suositeltavaa hommata, ettei ois ihan sekundaa. Voiko joillain "halppis" vehkeillä aloittaa vai onko ne sitten kerrasta rikki. =)
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Koneet on helppoja käyttää mun mielestä. Tasainen vakaa käsi vaan. Sit noi kaikki varjostukset onkin jo vaikeita ja vaativat opettelemista.
Näin minäkin oon käsittänyt, siis noista varjostuksista.

Mulla ois onneks pari harjoitusnahkaa... Oma isäni ois valmis uhrautumaan :D
Hänel ennestääkin pari kuvaa jotka yli 20v vanhoja niin ehkä vahvistusta jne. Siitä sais hyvän harjotuksen ensalkuun.

Entäs välineet , mistäs niitä ois suositeltavaa hommata, ettei ois ihan sekundaa. Voiko joillain "halppis" vehkeillä aloittaa vai onko ne sitten kerrasta rikki. =)
Mä en ihan halpiksella lähtis ite liikkeelle vaan suuntaisin varmaan kohti jotain alan liikettä ja kysyisin sieltä suosituksia koneen ja värien osalta.
 

Yhteistyössä