Tekeekö kenenkään mies kotihommia ilman

  • Viestiketjun aloittaja pams
  • Ensimmäinen viesti
Vepasto
Ainakin se virittää hiirenräpsät ja ottaa ne hiiret pois niistä.
Joskus saattaa tiskata muutaman kattilan. Leluja se ei kerää ikinä, eikä koske imuriin pyytämättä.
 
Riippuu kotihommasta.
Vie roskat, pesee pyykkiä ja laittaa paikoilleen, pesee astoita(tai siis laittaa koneeseen+pois), silittää omat vaatteensa.. Joskus imuroi.
Leikkii lapsiensa kanssa, jotta äiti saisi tehdä rauhassa kotitöitä(pestä lattioita tms), kyllä siinäkin on hommaa...
Mulla on hyvä mies!


 
Maanantaina mun mies tuli kotiin töistä, oli käynyt vielä salillakin. Mä vaan venyin vanuin kun väsytti, vaikka yläkerta olis pitäny imuroida. Mies totes että "jospa minä imuroin sen yläkerran!".


Helmeä. :heart:
 
ei-palvelija
Tekee.
Yhteinen koti kaikin tavoin, eikä meillä ole minkäänlaista palvelija-isäntä tai hotelli-hotellivieras suhdetta, vaan molemmat tekee omatoimisesti yhdessä ja erikseen asioita kodin ja perheen hyväksi.
 
kades
Alkuperäinen kirjoittaja pennola:
Minä ainakin siivoan pyytämättäkin eli pyyhin pölyjä, imuroin, luutuan, tuuletan ym. Lisäksi ruokaa tulee laitettua harva se päivä. Muutkin kotiaskareet hoituvat pyytämättä, jos sellaisia ilmaantuu. En usko olevani ainoa :)




Ei sun vaimosi haluaisi avioeroa ja laittaa sua maitojunaan?
Onnekas saa olla kaltaisestasi(ei sillä etteikö vaimosikin ole todnäk loisto pakkaus:) )
 

Yhteistyössä