Tekeekö mielesi ikinä sanoa rumasti jollekulle palstalla?

"piipii"
No muutaman kerran olen tainnut suht. suoraan sanoa tuolle ammattivalittajalle. Vastauksesta päätellen tosin ei tainnu olla kaikupohjaa. Eipä siis yleensä kyllä tee mieli sanoa kellekkään pahasti.
 
Välillä, vaikka näitä juttuja ei pitäisikään päästää iholle. Joskus sanonkin ikävästi ja jälkeenpäin harmittaa, tai sitten yritän olla vitsikäs ja tulen loukanneeksi ajattelemattomuuttani. Yleensä sellaisen jälkeen laitan palstan&koneen kiinni ja häpeän nurkassa itsekseni.
 
Mä en tarkoita sanoa pahasti mutta mulla on ilmeisesti provosoiva tapa kommentoida koska harmaat käy kimppuun kuin yleinen syyttäjä. Tosin en ota palstailua niin vakavasti, antaa sataa vaan
 
Harvemmin, omasta mielestäni olen täällä kohtalaisen korrekti, joskin sellaiseen pieneen, muka purevaan ivaan saatan syyllistyä, jossa on kyllä mukana ihan huumoria. Mutta tarkemmin ajateltuna, sanani eivät ehkä olekaan niin hauskoja, millaisiksi olen ne näpytellessäni mieltätänyt.

Mutta oikein rumasti tai törkeästi - henkilökohtaisuuksiin mennen, en katso tälllä kellekään sanoneeni. Eikä ole tehnyt edes juurikaan mieli.
 

Yhteistyössä