Tekisitteko töitä tälläisellä palkalla?

  • Viestiketjun aloittaja huon
  • Ensimmäinen viesti
Kohta kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja huon:
On jotain 11,25?/h ja häpeän palkkaani niin, että en yhdellekään tutulle tunnustaisi, vaikka tikkuja laitettaisiin kynsien alle.
No aika MONET tekee kyllä pienemmälläkin palkalla :) Itselläni on kyllä tuota parempi, mutta tekisin tollakin.
 
------------
no voi vittu mitä paskaa. Ihan peruspalkka monella duunarilla. Pitäisikö heidän kaikkien hävetä palkkaansa??! Tytötä se on huonopalkkainenkin työ, eikä se palkka sen työn arvoa määrittele.
 
myy
Mutta eikös tosta pikaisesti laskemalla tule ihan keskimääränen kuukausipalkka jos tekee täysiaikasta hommaa, siis ei mikään huikee mutta paskempiakin löytyy eli n. 1700e ja risat?

Vai laskinkohan ihan väärin. Ei perus myyjät tai päivähoitajat saa ton parempaa, ei meidän lapsen pph esim saa edes tuota :(
 
hhhhh
Onhan tää PROVO? Uskomatonta. Minä 3vuotta tehnyt töitä "paska" palkalla ja se on 9,43e/h. Joten mun on todella hankala uskoa että YLI KYMPIN tunnissa tienaava ajattelee olevansa huonolla palkalla. Hohhoijjaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Mutta eikös tosta pikaisesti laskemalla tule ihan keskimääränen kuukausipalkka jos tekee täysiaikasta hommaa, siis ei mikään huikee mutta paskempiakin löytyy eli n. 1700e ja risat?

Vai laskinkohan ihan väärin. Ei perus myyjät tai päivähoitajat saa ton parempaa, ei meidän lapsen pph esim saa edes tuota :(
En tiedä, ei ole ensimmäistä tiliä vielä tullut. Teen varmaan harakirin kun näen tilinauhan.

Ansiosidonnaisenikin oli enemmän, mutta yritin olla kunnon kansalainen ja menin töihin - arvatkaa kaduttaako??

Lasten päivähoitomaksut vielä lisäksi, tosin pienet varmaan tuolla palkalla.
 
huh
juu ihme asenne kyllä :/ Kun on töitä niin ole tyytyväinen. Jos saisin töitä edes jostain niin teksisin sitä 6e tunnissa vaikka kunhan vois jotain tuoda kotiinki päin verojen jälkeen... Korjaappa tota asennevikaa, joohan? :)
 
pompom
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
tekisin töitä tolla palkalla, tekisisn vielä 10e/h, mutta sitä pienemmällä joutuis jo miettimään...
Sama juttu, alle kymppiin en viitsi vaivautua. Paitsi jos työ on todella mielenkiintoista ja on mahdollisuus vaihtaa parempipalkattuun hommaan tulevaisuudessa.
 
vieas
Mä teen tällä hetkellä duunia 8 euron tuntipalkalla ja olen tyytyväinen, että edes on töitä. :D Mutta mä olenkin kesätöissä ja opiskelut kesken, syksyllä palaan taas koulun penkille. Tulevaisuudessa toivon kyllä huomattavasti parempaa palkkaa (ja saankin jahka toiveammattiini valmistun), mutta voisin tehdä rakastamaani työtä myös pienemmällä palkalla, kunhan sillä tulisi toimeen ilman järkyttävää kituuttamista.
 
shihtzu
Mun tuntipalkka on tuota luokkaa kanssa ja ei minua yhtään hävetä kertoa palkkaani, kaikki sen tietää että matalapalkka-alalla olen ja palkat on työn kuvaan nähden pieni, mutta niinhän se usein on, että mitä rankempi työ fyysisesti niin sitä pienempi palkka.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
mä en tiedä edes mun tuntiliksaa. teen 6h päivää ja bruttona palkka 1600
Helvetin paljon enemmän se tuntipalkkasi on kuin minulle maksetaan.

Olisi kannattanut opiskella, tai sitten hakea vaativampia töitä.
Ei aina riitä opiskelukaan tai työn vaativuus. Mun palkka on suunnilleen tuon verran vaikka maisteri olenkin ja itsenäistä asiantuntijatason työtä teen.
 

Yhteistyössä