Tekstitatuoinnin hinta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Te jotka olette ottaneet tekstitatuoinnin käsivarteen ja todella pienellä. Niin paljonko olette maksaneet siitä ja paljonko oli varausmaksua?

Etsin nyt sopivaa paikkaa Helsingistä ja tatuoinnin koko on näillä näkymin oman suunnitelman mukaan 1,5x(noin) 10 cm. Lisäksi missä otitte tatuointinne?
 
vierailijaaa
Joka paikassa hinnat ovat erit. Riippuu missä ottaa. Jos tekijä on suosittu ja todella taitava on hinta enemmän. Yleensä aloitus on 60 euroa pienistä kuvista mutta tekstit saattaa pyöriä jossain 100-120 euron paikkeilla. Itselle teki ystävä joten otti myös vähemmän ja jälki oli sen mukainen etten sitten siitä tykännyt ja tein peitekuvan sen päälle. Kannattaa käydä kyselemässä itse paikanpäällä hintoja.
 
Nap
Sehän on ihan riippuvainen tekijästä melkein. Jotkut ottaa 60e, jotkut 100e, jotkut 150e. Mutta ei tosiaan kannata mennä vaan sen halvimman hinnan perässä kun sitten voi saada ihan mitä vaan. Ja varausmaksuhan aina vähennetään siittä valmiista työstä.

Itse maksoin 10v sitten (apua, joko siittä noin kauan on :D ) samankokoisesta tekstistä (7 kirjainta) 60e. Josta 20e taisi olla varausmaksua. Ja ihan liikkeessä tehtiin, ei ollut tuttu tekijä tai mitään. Ja hyvää jälkeä, vieläkin todella nätissä kunnossa tuo. Mutta en tiedä saako nykyään enään, kun tuntuu lähtömaksut olevan sen 50e -> mitä olen tutkaillut.
Helsingin suunnalta tatuoijista en niin tiedä, mutta mitä olen kuullut niin Inky queen kannattaa kiertää kaukaa. Huonolaatuisia kuvia surkealla asiakaspalvelulla ja hirveillä hinnoilla.
 

Yhteistyössä