Televisioluvasta vielä kyssäri..

..että pitääkö maksaa telkkarilupaa jos omistaa telkan,joka on esim.kirjahyllyssä esillä?
Entäs jos ei omista digiboxia??kun ilmanhan ei telkkariohjelmat näy?
eikö muka saa kattoa dvd:tä tai pelata peikkaria ilman tv-lupaa???? |O |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja spirre:
:attn: :attn: siis kertokaapas nyt mulle kun kummiskin tiedätte,että eikö videoita/dvd:tä saa katsoa tai pelata esim. pleikkaa ilman tv-lupaa??
Telkasta pitää mun ymmärtääkseni olla joku tietty osa poistettu, niin että sillä ei enää pysty tv:tä katsomaan. Silloin ei tarvi maksaa lupaa.
(korjatkaa jos olen väärässä )
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
eikös tv:tä saa käyttää pelivehkeenä mutta sillo ei saa olla jotain johtoja jne.. viisaammat korjatkaa
eikö se nykyään riitä että ei ole dikiboxia tai dikitv:tä.
analogisena aikana piti kanavavalitsin poistaa,että oli luvallinen pelikone ilman lupamaksua.

 
jos ei oo digiboxia??kun ilman sitä ei pysty katteleen mitään telkasta...
ei kukaan voi vaatia purkaan telkkarista osia jonkun luvan takia sillä silloinhan telkkaria ei voisi enää ikinä käyttää tv:n katseluun (jos myisi telkan tai haluaisi luvan myöhemmin)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
eikös tv:tä saa käyttää pelivehkeenä mutta sillo ei saa olla jotain johtoja jne.. viisaammat korjatkaa
eikö se nykyään riitä että ei ole dikiboxia tai dikitv:tä.
analogisena aikana piti kanavavalitsin poistaa,että oli luvallinen pelikone ilman lupamaksua.
Hetken aikaa vielä näkyy ilman boksia. Meillä ainakin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja spirre:
jos ei oo digiboxia??kun ilman sitä ei pysty katteleen mitään telkasta...
ei kukaan voi vaatia purkaan telkkarista osia jonkun luvan takia sillä silloinhan telkkaria ei voisi enää ikinä käyttää tv:n katseluun (jos myisi telkan tai haluaisi luvan myöhemmin)
kyllä se vaan vaadittiin.
se osa voitiin asentaa takas jos halusi sen takaisin tv:ksi
 
Soitin tv-maksuhallintoon. Kysyin mitä pitää tehdä että voi irtisanoa tv-luvan. Minulle sanottiin ettei taloudessamme saa olla mitään millä televisiosta saa näkymään ohjelmakanavat.
Asumme omakotitalossa ja meillä tämä ohje tarkoiti että digilaitteet ja Canalin sopimus pois talostamme.
Kerrostaloissa ja rivitaloissa asia on nutkikkaampi ja televisiossa ei tosiaankaan saa olla sitä osaa mikä saa vastaanottamaan lähetyssignaalin.
 

Yhteistyössä