Temptation Island Suomi kausi 2

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Katsotteko Temptation Island Suomi-ohjelmaa?
Mitä mieltä pareista? Kestääkö liitot? Mitä mieltä sinkuista?

Parit:
Elina ja Juho
Ida ja Roope
Satu ja Mika
Nana ja Kalle
(Noora ja Lauri, jotka lähetettiin kotiin kun eivät enää olleet pariskunta)
 
vierailija
Säälittää se Satu, kun Mika vaikuttaa niin kauheelta. Satu on ihan tossun alla.

Ida vaikuttaa aika kauheelta.

Nana yllätti kun meni heti pettämään.
Satu säälittää. Lähinnä se takia, että saisi paljon paremmin miehen kuin tuollaisen itsekkään Mikan. Jos Satu haluaa lapsia (ei ole varma, sanoi näin iltanuotiolla) niin olisi vaihdettava saman tien. Mikahan ei lapsia halunnut, missään olosuhteissa. Ulkopuolinen saa käsityksen, että tuossa suhteessa tehdään juuri niinkuin Mika haluaa ja Satu joustaa.

Ida on yllättänyt. Tuntuu, ettei välitä yhtään Roopesta. Ehkä suhteessa on jotain anteeksiantamattomia asioita taustalla, mikä selittäisi Idan käytöksen.

Nana on toinen yllättäjä. Heti vaan tositoimiin, vähän kadutaan ja uusiksi. Huh.
 
vierailija
Roopea taitaa kaduttaa kun lähtivät tuonne. Sanoi viime jaksossa, että kaipaa sitä Idaa, joka oli siellä kotopuolessa. Mutta ei kaipaa tätä Idaa, jonka näkee videoklipeissä.
 
vierailija
Mikan ylimielisyys on ollut melkoinen turn-off, mutta nyt meni viimeisetkin pisteet kun viime jaksossa kertoi käyneensä huorissa.
Jossain jaksossa tuli ilmi, että ohjelmaan lähtö oli Mikan idea ja unelma. No, en ihmettele: nelikymppinen äijä saa lääppiä ja pussailla parikymmpisiä tyttöjä, jotka normaalioloissa eivät edes katsoisi Mikaan päin.
 
vierailijaz
Ida vaikuttaa ilkeältä ihmiseltä, jolla on kummalliset kaverisuhteet, kun kavereita suudellaan ja kiehnätään kainalossa. (Hokee kokoajan että ovat kaveripohjalla Tuomaksen kanssa.)

Mika on vähän kusipäisen oloinen tyyppi ja Satu ihan tossun alla. Toivon todella, että tajuaa ohjelman aikana mitä voisi saada ja jättää Mikan.

Nana yllätti minutkin. Ekan illan perusteella olin varma, että Kalle rikkoo rajat ja suhde on siinä, mutta toisin kävi.

Elina ja Juho ovat todennäköisesti ja toivottavasti ainoat, jotka jatkaa yhdessä -ellei Elina ihastu liiaksi Iiroon.

Noin yleensä huvittaa kyllä miesten ihmettelyt siitä, että naiset on menneet rajojen yli ja puolisot hokee, etteivät olisi uskoneet näin käyvän. Että jos jotain tapahtuu niin olisivat olettaneet olevansa itse pettäjiä. Että ehkä ihan opettavaista heille tuo reissu. Putoavat sieltä oman erinomaisuuden ja eri sääntöjen maailmasta maan kamaralle.
 
vierailija
Ihan ku se Iida sais jotain kiksejä siitä että pettää Roopea. Just kun se halus kattoo sen Roopen videon (vaikka ties että Roope näkee sitten mitä Ida on touhunnu). Muutenkin jotenki aina sellanen ilkikurinen hymy kun se puhuu Roopesta. Säälittää se Roope. Roope vaikuttaa mun mielestä ihan symppikseltä hepulta.
 
vierailija
Ihan ku se Iida sais jotain kiksejä siitä että pettää Roopea. Just kun se halus kattoo sen Roopen videon (vaikka ties että Roope näkee sitten mitä Ida on touhunnu). Muutenkin jotenki aina sellanen ilkikurinen hymy kun se puhuu Roopesta. Säälittää se Roope. Roope vaikuttaa mun mielestä ihan symppikseltä hepulta.
Onko Ida lähtenyt tonne mielessään kosto? Jotenkin tuo touhu vaikuttaa siltä.
 
vierailija
Miksi Noora ja Lauri joutuivat lähtemään? Jos syy oli se, etteivät olleet enää pariskunta niin melko outoa. Olihan viime kaudella Jasmin ja Simo, joista puhuttiin, etteivät olleet enää pari kun kuvaukset alkoivat.
 
vierailija
Onko tuo ohjelma oikeasti totta vai jotenkn tekemällä tehtyä. Onko ihmiset tosiaan noin heikkoja ja vietävissä jos sinkkuja tulee paikalle.
Tätä oon kans miettinyt! MITEN ihmeessä se oma puoliso unohtuu, jopa ensimmäisenä iltana ja ollaan toisen kainalossa kiehnäämässä ja vähän enemmänkin. MITEN "kyllähän jokainen läheisyyttä kaipaa" oikeuttaa tuollaiseen käytökseen?
 
9mmm
no näinköhän puol jaksoo ja ensisilmäyksellä tosiaan naiset näistä pareista juoksee toisten huoneissa ei miehet. mikasta en ota kantaa kun en nähnyt sitä sillä ajalla toki niistä sanoista tulee mieleen se täällä palstallakin puhuttu lääppijä joka kehtaa puristella baareissa muita. roope löytää paremman naisen kuin iida jotenkin eniten pysty samaistumaan juuri roopeeen sellanen herkempi kaveri kuiteskin ja ansaitsee paremman kun pettävän iidan eikös se iida sen takia pettänyt kun juuri siinä jaksossa se näki et roope halas jotain toista naissta eli senkin takia jo kannattaa roopen varoa kun ei saa edes halia muita ihmisiä kertoo tosi epävarmasa niasesta se iida ja ns playereille helppo uhri ei voi mitään. mut yllättävää tosiaan oli se että tällä kertaa se olikin naiset jotka juoksee vieraissa ei miehet
 
vierailija
Onko totta, että Kalle on pettänyt jokaista tyttöystäväänsä vai onko vain ilkeämielistä mollaamista?

Juho ja Elina ovat väärässä paikassa. Juho ei viihdy ollenkaan ja tuntuu, että Elina yrittää pitää väkisin hauskaa vaikka ikävöi Juhoa.
 
vierailija
Sääntörikkomuksen vuoksi Temptation Islandilta häädetty Noora paljastaa: "Kerroin erosta tuotannolle heti alussa"
Tiistai 12.4.2016 klo 18.22

Nooran ja Laurin matka Temptation Islandissa päättyi kesken, koska he olivat eronneet jo ennen saarelle lähtöä. Nooralle tilanne ei tullut yllätyksen.


Viime viikolla Temptation Islandissa nähtiin todella yllättävä käänne, kun yksi saarelle saapuneista pariskunnista joutui pakkaamaan tavaransa kesken leikin ja lähtemään takaisin Suomeen. Syykin oli selvä: Lahdesta kotoisin olevat Noora, 20, ja Lauri, 20, eivät olleet enää pari, kun he lähtivät Temptation Island Suomen kuvauksiin.

Noora ja Lauri joutuivat lähtemään viime viikon torstaina lähetetyssä jaksossa. Iltalehti tavoitti edelleen Lahdessa asuvan Nooran, joka tuntui suhtautuvan televisiossa nähtyyn käänteeseen varsin tyynesti.

- Ei se lähtö mulle tullut sellaisena järkytyksenä. Ymmärrän, että ei se kuulunut ohjelman formaattiin, että olimme siellä eronneena. Sanoinkin siitä, että ei tämä voi näin mennä, Noora sanoi.

Viime torstaina nähdyssä jaksossa Lauri kertoi, että hänellä oli selvinnyt viikko ennen reissuun lähtöä, että hänen ja Nooran ero on lopullinen. Lauri silti toivoi, että ohjelmaan osallistuminen voisi tuoda vielä heidät yhteen. Noora kertoo, että hänen ja Laurin suhde oli ollut jo pidempään "on-off-leikkiä".

- Vielä lentokentälläkin oli sellaista, että Lauri lähtee todistamaan, että hän on mulle hyvä. En tiedä, mitä siinä oikein sitten tapahtui. Ehkä mä olin jo enemmän luovuttanut meidän suhteen. Mentiin sinne sillein, että nyt on viimeinen tikki ja katsotaan tämä.

Noora myös huomauttaa, että he asuivat kuitenkin vielä saman katon alla saarelle lähtiessä. Laurin kanssa hän tulee nykyisin toimeen, vaikka mitään aikomuksia yhteen palaamiseen ei ole.


Noora ja Lauri joutuivat lähtemään Temptation Islandista kesken kaiken. (ANTTI NIKKANEN)
"Kerroin itse tuotannolle"

Nykyisin Nooran elämä on rauhallista: hän asuu edelleen Lahdessa ja käy koulussa sekä töitä.

- Asun ihan kahdestaan tämän meidän kanin kanssa, jonka Lauri oli nimennyt ilmeisesti rusakoksi, Noora sanoo ja nauraa.

Juontaja Sami Kuronen julisti viime torstaina nähdyssä ohjelmassa, että Noora ja Lauri olivat rikkoneet sääntöjä valehtelemalla suhteensa tilasta. Moni on myös jäänyt miettimään, miten Nooran ja Laurin ero lopulta selvisi ohjelman edetessä.

- Mä oon sen ihan itse kertonut heti alussa, Noora sanoo.

Olitte siitä huolimatta vielä jonkun aikaa saarella?

- Niin, Noora tyytyy toteamaan.
 

Yhteistyössä