termiittitermos

  • Viestiketjun aloittaja no
  • Ensimmäinen viesti
no
En pysty kommentoimaan avaamaasi sivuun kun ei ole tunnusta.

Mutta tuli mieleeni pari asiaa... Ekaks se että usein jos sanoo ettei voi luottaa toiseen ja vastaavaa, onkin juuri sitä oman peittelyä ettei itse ole luotettava... :(

Ja sitten tuli mieleeni, oletko varahenkilö, eli joku kenen kanssa suht hyvä olla mutta etsii silti kokoajan "parempaa". Eli että ihan kaikki ei olisikaan suhteessanne niin kuin hän haluaa antaa ilmi.
 
juu, tuo on käynyt ikävästi mielessä.. ja muutenkin, tuntuu aivan karmealta, kun huomaa että ihminen, johonaina on luottanut, ei edes yritä olla sen luottamuksen arvoinen..ja sitten puhuu kuintekinniin ristiriitaisia; " sinua rakastan-olen aina rakastanut.. " en ikinä petä parisuhteessa...jne. kai minä olen liian sinisilmäinen ja haluan liikaa uskoa että ihmisissä olisi jotain hyvääkin.. vie voimat tällainen. :/
 
no
Melko saman kokeneena, totesin jälkiviisaana että mua niin helppo huijata.

Eli kaikki valheet kanssa kuulin ja kestin, kunnes lopulta onneksi itselleni tuli piste ja lopetin kaiken.
 
niin
Eipä kannattais tuollaisen miehen kanssa jäädä, miten sä voisit ikinä luottaa sen sanaan? Ei oo selkeesti susta kiinnostunut, vaan pitää sua siinä kun ei ole tullut parempaakaan vastaan.
 
kai se sitten niintosiaan on.. harmittaa kun menin kyseiseen henkilöön ihan sokeasti rakastumaan ja taas tuli turpaan niin sanotusti.. :( mutta eiköhän se tästä taas ajan kanssa.. aion kyllä pitää tiukat huudot ennen kuin häivyn.
 
Pena
Kyllä sinä tuosta tokenet jos pyyhit kollin elämästäsi täydellisesti. Mutta sitä se nimenomaan edellyttää. Uskoakseni on niin, että jos ihminen voi kerran valehdella, voi hän sen tehdä useamminkin. Se on ominaisuus joka ei katoa minnekään. Itse en voi edes kuvitella luottavani ihmiseen, joka on kerrankin valehdellut minulle.
 

Yhteistyössä