Terolut - pahaolo...

  • Viestiketjun aloittaja Pahaolo
  • Ensimmäinen viesti
Pahaolo
Syön nyt neljättä kiertoa terolutia. Ja nyt ekan kerran tuli siitä huono olo! Aamulla otin siis ekan pillerin tässä kierrossa, kp. 16 ja 10 päivää pitäis syödä.

Miksi tästä yhtäkkiä on tullut tällänen olo? Olen koko päivän voinut huonosti - etoo niin ku ois raskaana! :/
 
"vieras"
Oletko raskaana? Sitä varten ilmeisesti niitä syöt?
Ja voiko olla vaan jotain mahatautia? Jos oot tänään yhden ottanu niin miten voit olla niin varma et just siitä tuli se huono olo?
Ite oon syöny useamman vuoden epäsäännöllisen säännöllisesti noita enkä kyllä muista et ois niistä huono olo tullut.
 
Ap.
[QUOTE="vieras";26906601]Oletko raskaana? Sitä varten ilmeisesti niitä syöt?
Ja voiko olla vaan jotain mahatautia? Jos oot tänään yhden ottanu niin miten voit olla niin varma et just siitä tuli se huono olo?
Ite oon syöny useamman vuoden epäsäännöllisen säännöllisesti noita enkä kyllä muista et ois niistä huono olo tullut.[/QUOTE]

En usko oikein raskauteenkaan kun kuukautiset alkoi 16 päivää sitten ja oli ihan normaalit.
Jostain muistan lukeneeni ennen kuin ekaa kertaa näitä söin että voisi aiheuttaa pahaa oloa - raskauden kaltaisia oireita jopa?
Siitä ajattelin että olisi sitä kun on ollut sellaista koko päivän jatkuvaa - ihan kuin raskaana ollessa.
Vatsa ei ole kipeä, vatsa ei ole sekaisin enkä ole oksentanut. Lähinnä jotkuu hajut ällöttää ja on sellainen vellova olo... Siis ihan kuin alkuraskaudessa mutta eipä ne oireet vielä tulis vaikka raskaana nyt olisinkin kun vasta kp. 16 menossa.

Mietin vain sitä että jos johtuu terolutista niin voiko tasaantua tässä parin päivän sisällä vai jatkuukohan tää paha olo tuon 10 päivää ku pillereitäkin syön? :eek:
 
Ap.
Oiskohan teroluttilaisia liikkeellä? :) Voiko tuo pahaolo siis tulla terolutista vaikka on aiemminkin sitä syönyt?
Vai voiko siihen vaikuttaa Ventoline mitä olen joutunut nyt ottamaan?
 
Täällä on teroluttejä syöty muutama kierto ja väliin mulla ainaki tulee etova olo, mutta enemmänki närästää useammin. Jos sua kiinnostaa keskutella enempiki ni laita yksityis viestiä :) Ei tarvi kummankaa yksin olla asian kanssa?!
 

Yhteistyössä