Terolutista kysymys

no niin, lääkäri määräsi terolutit. Kierto ollut keskenmenon jälkeen reippaastikin yli 40 päivää, keskimäärin 42.
Mites, kun ovis on viime aikoina tullut vasta kp 28 tienoilla testin mukaan, niin jos alan (kuten ohje on) syömään teroja kp 15 ja syön kp 24 asti, niin ehdinkö ovuloida ollenkaan? Mitä sille kasvavalle munasolulle käy kun alan popsia keltarauhashormonia? Höh, ja mä kun olin eilen jo testaavinani haamun.. Mut ei sitä kyllä siä ollut.. Höh höh :(
 
Minulla ainakin tehtiin vuosi sitten siten, että söin kp 20-29 juuri sen vuoksi ettei estäisi ovulaatiota (minulla siis todella epäsäännölliset kierrot, nyt kp 90 ja menkkojen pitäisi vkonloppuna alkaa).. En tiedä miten sinun kohdalla, kun melkein normikierron rajoissa on.. Toivottavasti terot auttaa ja saatte plussan :)
 
Mulla nyt kp 45/42, vähän jotain tuhrua tuli perjantaina. Testi on japysyy negana, nyt ei mitään oireita mihinkään päin. Raskausoireet oli varsinkin to ja pe ihan selkeät, nyt taas vähenemään päin. Alkais edes menkat niin pääsis elämässä eteen päin :( Ärsyttävää kun tää asia saa liian isot mittasuhteet mun mielessä! KAi mä alan niitä teroja popsiin... Tai en tiä, tyhmää.
 

Yhteistyössä