terolutkuuri..

Hei!
Aloitin eilen terolutit epäsäännöllisten menkkojen hoitoon. Ollaan vauvaa yritetty nyt vuoden verran, mutta tuloksetta ku kierto mitä sattuu.. Nytkin ollu 4kk:tta menkat melki pois..
Kuinka nopeasti teillä jotka olette teroja syöny, niin on tuloksia alkanu tulla.. Ja se plussa myös raskaustestiin..?? :heart:
 
Yhden kuurin söin, jonka jälkeen tuli vuoto, siitä kahden viikon kuluttua oli ovulaatio jossa tärppäsi. Ennen Teroja ehdin olla reilun puoli vuotta ilman menkkoja hormonikierukan poiston jälkeen... Eli hyvin toimi ainakin mulla!
 
Mulla lähti menkat pyörimään ku söin teroja 2tabl/pvä sen kymmenen pvää.. Aina tuli sitten vuoto viim. viikon päästä. Mutta vauvaa ei ihan heti silti kuulunut ja sitten teinkin niin etten alottanut niitä teroja välttämättä juuri kp15 vaan vasta sitten kun ovulaatio oli tapahtunut. Ja sittenhän tärppäs! (mulla oli clomit auttamassa ovista.. )

Toivottavasti teillä tärppää pian!
 
Minä söin teroja 3kk, jonka jälkeen jatkettiin clomeilla seuraavat 3kk. Ensimmäisestä luomukierrosta clomien jälkeen tuli tärppi :heart: Toinen saikin sitten alkunsa ilman sen ihmeempiä kommervenkkejä..
 
heips!
mulle annettiin terot, kun yksi kierto oli vain 19 päivää ja sen jälkeen yli viikon kestävä tuhruvuoto. söin kaksi kuuria 1tabl. päivässä. toisen kuurin jälkeen normimenkat ja sitten jäivät kokonaan pois ja nyt olen rv 5+4.
 
Minä söin teroja kahteen otteeseen epäsäännöllisiin ja puuttuviin kuukautisiin. Ei yritetty samalla vauvaa, kun halusin, että kuukautiset olisivat palanneet kunnolla, ja kierto normalisoitunut. Mulla kuukautiset loppuivat vaikka söin teroja. Oli ilmeisesti liian alhainen rasvaprosentti ja liikaa liikuntaa. Kävin keväällä vyöhyketerapiassa täräyttämässä hormonitoimintaa kuntoon kahteen otteeseen, nyt rv 13, eikä yksiäkään kuukautisia ehtinyt tulla välissä :)
 

Yhteistyössä