Terve vaan Anne, eikun "Echo". Henkilöllisyytesi paljastui. Arvaa mistä?

  • Viestiketjun aloittaja Kuuloke-Esko
  • Ensimmäinen viesti
On sinulla juu lapsiakin, mutta mutta, ei heistäkään tämän enempää. Aika helppoa olikin tämä heinänteko :whistle:

Jätän kohteliaasti sukunimesi ja kotikuntasi mainitsematta :cool:
??? Ihan oikeasti???
Täytynee sanoa, että olen aina hämmästellyt tätä tarvetta "paljastaa" jonkun henkilöllisyys. Tämä on keskustelupalsta, jossa voi keskustella anonyymisti. Miksi siis sinulla on tarve tällaiseen sikailuun? Ällöttävää touhua.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
??? Ihan oikeasti???
Täytynee sanoa, että olen aina hämmästellyt tätä tarvetta "paljastaa" jonkun henkilöllisyys. Tämä on keskustelupalsta, jossa voi keskustella anonyymisti. Miksi siis sinulla on tarve tällaiseen sikailuun? Ällöttävää touhua.
Niinpä, mäkin olen kirjoittanut sellaista settiä tänne (esim. illut) että en ikinä ilkeäisi puhua niistä julkisesti enkä halua esim. pomoni tietoon niitä. Paljastuminen olisi mulla palstailun loppu.

Pitää olla aikalailla muita ajattelematon tyyppi joka tykkää paljastella nimiä. Eri asia mustat nikit jotka laittaa kuvansa tai bloginsa, mutta hepä ei kirjoittelekaan kaikkia salaisuuksia itsestään.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Niinpä, mäkin olen kirjoittanut sellaista settiä tänne (esim. illut) että en ikinä ilkeäisi puhua niistä julkisesti enkä halua esim. pomoni tietoon niitä. Paljastuminen olisi mulla palstailun loppu.

Pitää olla aikalailla muita ajattelematon tyyppi joka tykkää paljastella nimiä. Eri asia mustat nikit jotka laittaa kuvansa tai bloginsa, mutta hepä ei kirjoittelekaan kaikkia salaisuuksia itsestään.
meinaat että tuollakin olis jotain oikeaa tietoa ?
saahan sitä höpöttää omiaan vaikka sivukaupalla tiedon luuloissaan. :LOL:
 
vierailija
No, on täällä käynyt pari kaveriani harmaana ja työkaverini, tunnistin kerran ajallisesti tietyistä kertomuksista.
Maailma on pieni.
Todellakin, ja selvästi toi Esko ikäihminen jo:
https://skrolli.fi/2014/06/60-vuotta-suomalaisia-tietokoneita/

Aikaan, jolloin kouluissakin opettaja saattoi sanoa tietyistä kirjaimista, ettei teidän näitä vielä tarvi osata, kuten c tai å tai z tai x tai lausuttiin C-kirjain essäksi, ei siis ässäksi, kuten S. Siis ettei niitä TARVITA!
https://skrolli.fi/2014/06/60-vuotta-suomalaisia-tietokoneita/
terveisin paula
 
vierailija
koo gee bee
Kaikkien palstailijoiden tiedot ovat kyllä tiedossamme. Ei teidän itsenne tarvitse niitä selvittää.
Niin näytti olevan, ainaski silloin kun me hakkeroitiin teidän serveri ja kopsattiin talteen palstalaisten henkilötiedot. Turhaa työtä tuo sinänsä oli, ei ketään kiinnostavia henkilöitä ollut. Mammat on lähäreitä ja kotiäitejä ja miehet sairaseläkkeellä olevia nobodyjä.
 
vierailija
"luotan moottorisahan voimaan", sanoi keuhkosiirrepotilas, vaikka olisi voinut jättää rypsiöljyt siihen sahaan eikä höyrystää sitä grillissä:alien:

Rypsinviljelyssä kauan sitten oli käytössä eri myrkyt kun se meni moottorisahaan. Ei tainnut kukaan huomata muuttaa varoaikoja ensin? Tai jos sellainen maa otettiin käyttöön juurikkaan tai muun mukulakasvin viljelyyn? Niissä ne myrkyt kiertää - ihmisen kautta - loputtomiin:sick:
 

Yhteistyössä