Testi nega, menkat myöhässä

Mulla on yleensä kierto ollut 25-28 päivää, nyt menossa jo 32. päivä, eikä mitään tuntemuksia alkavista menkoista. 25. päivän kohdalla jo luulin että menkat alkaa, tuntemukset olivat sen mukaiset. Mutta eivät alkaneet.

Raskaustesti kuitenkin ollut negaa sekä 28. että 31. päivän kohdalla. Molemmat testit tein ilta-aikaan ja virtsa ollut rakossa 2-3 tuntia ennen testiä. Testinä ClearBluen digitesti, eli uskoisin että aika luotettava tulos kuitenkin on.

Nyt kiinnostuneena kysyisin, onko jollakin muulla ollut kunnolla menkat myöhässä? Kuinka pitkään ne ovat olleet myöhässä, jos siis yleensä kierto suht säännöllinen? Mitä olette tehneet, jos niitä ei ole alkanut kuulumaan?

Mielelläni kuuntelisin kokemuksia. Mulle tilanne on hieman hämmentävä, kun nuo menkat ovat aina tulleet aika lailla tuon 28 päivän sisään.
 
Sunflower11
Onko sulla havaintoa oviksesta? Jos on ollu myöhäinen ovis niin ei välttämättä näy vielä plussana, jos siis olis tärpännyt.
Itsellä oli just viime kierrossa menkat melkein viikon myöhässä ennenkuin suvaitsivat saapua.
 
Oviksesta en tiedä. En ole oikein koskaan tutkiskellut omia tuntemuksia, joten en osaa silta pohjalta sanoa. Ja ovistestejäkään en ole käyttänyt. Luultavasti on ollut myöhässä, kun ei menkkoja kuulu.

Mutta kiva kuulla, että viikonkin sulla on ollut myöhässä ja sitten alkaneet kuitenkin. Itse jo tässä mietin, että mitä jos eivät tule ollenkaan... : /

Onko kellään kokemuksia siitä, että ovat jääneet kokonaan tulematta, mutta ei ole myöskään raskaana? Mitä silloin olette tehneet? Kyselen vielä varmuuden vuoksi, jos ei satu kuulumaan noita menkkoja...
 
Viimeksi muokattu:
Mulla kanssa kierto on ollut aina säännöllinen, eli 28 päivää, nyt menossa 37. päivä, eikä menkkoja näy ollenkaan. 35. päivä tein testin joka näytti negaa. Raskaus oireita on ollut olevinaan mahanippailuja, rintojen särkyä, jatkuvaa pissalla käyntiä jne.

Eli kiinnostaisi tietää miten teidän kävi, tuliko menkat vai plussa?
 
Mulla normikierto 27-28 mutta viime kierto venähti kp35 asti kunnes menkat alkoi. Oli alussa tosi paljon oireita ja olinkin aivan ällistynyt kun testi näytti negaa. Oireet sitten hiipuivat melkein kuin yksitellen pari päivää ennen tuhrua josta parin päivän päästä alkoi menkat.
 
Mulla lääkäri ultrasi ovulaation 2 viikkoa sitten, eikä kuukautiset vaan ala! Ovat nyt siis ruhtinaalliset 5 päivää myöhässä.. :ashamed: Mulla myöhäisen keskenmenon jälkeen (2 kuukautta sitten rv 19+3) on elimistö toki sekaisin, mutta uusi raskaus olisi niiiiiiiiiiiin toivottu. Ja testi (joku halpis netistä, hehe..) eilen nega.. Kauhiat kivut olleet ja toki niitä oireita.. Mutta vuoto ei vaan ala
 

Yhteistyössä