The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Huomenta ja päivää:)

Nyt on just sellanen keli, että heräämisen jälkeen suuntasin itteni suoraan suihkuun, sen jälkeen (fiksuna not) aattelin siivota vähän eli lakaisua ja pölyjen pyyhintää sekä pikkupyykin pesemistä...lopputulos oli se että menin taas suihkuun.:rolleyes:

Joskus kannattais ehken miettiä ja tehä asiat toisessa järjestyksessä:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Huomenta ja päivää:)

Nyt on just sellanen keli, että heräämisen jälkeen suuntasin itteni suoraan suihkuun, sen jälkeen (fiksuna not) aattelin siivota vähän eli lakaisua ja pölyjen pyyhintää sekä pikkupyykin pesemistä...lopputulos oli se että menin taas suihkuun.:rolleyes:

Joskus kannattais ehken miettiä ja tehä asiat toisessa järjestyksessä:cautious:
Yleensä illalla on viileämpää. Silloin kannattaa siivota ja sitten suihkuun. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Yleensä illalla on viileämpää. Silloin kannattaa siivota ja sitten suihkuun. :)
Mutku mä tahon siivota ensiks:p kun sen jälkeen on sitten kiva lösähtää sohvalle (tai olkkarinmatolle ja nukahtaa sitte siihen ja herätä aamu 4ltä selkä kipeenä lattialta:cautious::oops: ) ja katella hyvällä omallatunnolla töllöstä jotain:coffee::coffee:
 
Emmäkään ihan pahimmilla hellelukemilla siivoile, tänään alotin puolkaheksalta ja siivosin pelkässä tpaidassa ja kaikki ovet (paitsi ei ulko ovi:eek: ) ja ikkunat oli auki ja tuuletin täysillä, että tarkeni...silti tuli hiki.:poop:
 
Emmäkään ihan pahimmilla hellelukemilla siivoile, tänään alotin puolkaheksalta ja siivosin pelkässä tpaidassa ja kaikki ovet (paitsi ei ulko ovi:eek: ) ja ikkunat oli auki ja tuuletin täysillä, että tarkeni...silti tuli hiki.:poop:
Sen puoli huoneistoa johon aurinko paistaa niin ei kannata pitää ikkunaa tai partsin ovea auki. Jos mä laitan ikkunan auki niin se on varjossa olevalta puolelta taloa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mittee sää pelästyit??:eek: Hämähäkki jossain??


Sen puoli huoneistoa johon aurinko paistaa niin ei kannata pitää ikkunaa tai partsin ovea auki. Jos mä laitan ikkunan auki niin se on varjossa olevalta puolelta taloa.
Totta ja kaihtimet on ikkunassa:)
Tosin nyt on molemmin puolin asuntoa ikkunat auki ja parvekkeenovi, kun tulee mukavasti läpivetoa:barefoot:
 

Yhteistyössä