The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vaahterat onkin kauniita aina syksyisin :)
Helppoja lehtiä myös haravoida :D
Haavat kans, osa kun pukeutuu leiskuvan punaiseen lehtimekkoonsa :)

Haravointi on muuten kans hirmu antoisaa puuhaa :) - tai siis mä tykkään siitä. Se mullan ja nurmikon tuoksu mikä nousee maata rapsuttaessa ja se fiilis..kun on vain tasaisen rauhallinen liike ja rento olo ja pehmee mieli :)...ja se muhkea lehtikasa(y)!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Haavat kans, osa kun pukeutuu leiskuvan punaiseen lehtimekkoonsa :)

Haravointi on muuten kans hirmu antoisaa puuhaa :) - tai siis mä tykkään siitä. Se mullan ja nurmikon tuoksu mikä nousee maata rapsuttaessa ja se fiilis..kun on vain tasaisen rauhallinen liike ja rento olo ja pehmee mieli :)...ja se muhkea lehtikasa(y)!
Eikä ole, ittiä kyllästyttää kaikki tommoset missä tehdään yhtä ja samaa liikettä uudestaan ja uudestaan.. edestakaisin.. hmm.. tarkemmin ajatellen ei ihan kaikki :D
Tylsää haravointi ainakin on, pitäisi olla joku polttomoottorikoneella toimiva vekotin jolla se tehtäis niin sitten (y)
 
Haavat kans, osa kun pukeutuu leiskuvan punaiseen lehtimekkoonsa :)

Haravointi on muuten kans hirmu antoisaa puuhaa :) - tai siis mä tykkään siitä. Se mullan ja nurmikon tuoksu mikä nousee maata rapsuttaessa ja se fiilis..kun on vain tasaisen rauhallinen liike ja rento olo ja pehmee mieli :)...ja se muhkea lehtikasa(y)!
Totta, niissä kanssa kauniit värit :)
Oon mäkin tykännyt haravoimisesta, jos ei nyt mikään hehtaarilääni ole :D
Tietysti senkin voi sitten tehdä vaikka osissa :)
 
Ei vaan - mä laitan tähän kohtaan päivälle pisteen. Nappasen kirjan kainalooni, jos vaikka muutaman sivun etenisin ennen kuin unikuvien houkuttelisin kaappaamaan mukaansa :)...

Eli - hyyveli yytelit sulle, kauniita unikuvia ja lempeetä uuteen päivään heräämistä :)*pus*
 
Eikä ole, ittiä kyllästyttää kaikki tommoset missä tehdään yhtä ja samaa liikettä uudestaan ja uudestaan.. edestakaisin.. hmm.. tarkemmin ajatellen ei ihan kaikki :D
Tylsää haravointi ainakin on, pitäisi olla joku polttomoottorikoneella toimiva vekotin jolla se tehtäis niin sitten (y)
Nä sä vaan aattelet noin että se on tylsää kun taas mä aattelen että se on ihan mahtavaa pääkopan lehmäaivotoimintaan laittamista eli nollalinjalle :). Ja siinä näkee samantein käsiensä aikaansaaman työn....eli sen jumalaisen mahtavan ison lehtikasan mihinkä voi sitten ihan kakarana nauraaräkättäen heittäytyä selälleen ja hautautua sinne jonnekkin lehtisateeseen :D...ja sitten pääsee taas uudestaan haravoimaan :)!!
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä