The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Muuten kyllä mutta sitten pitäisi parin tunnin päästä lähtiä jo sinnepäin ajelemaan mutta kun se on jääkaapissa sen vuoksi että nousee siellä hitaasti monta tuntia, noin kymmenen tuntia tällä kertaa niih ei niistä mitään tulis jos paistais ne nyt jo tunnin parin päästä.
+jäähtyisivät kuitenkin siinä matkalla ihan kuin sanoin jo aikaisemmin.



Luetaan niitä viestejä :mad:

:D
No kato laitat sen kipon liinoilla auton katolle kiinni, takuuvarmana pysyy kylmänä matkalla. Soitat mulle ko oot vähä lähempänä, niin mää paan uunin valmiiks päälle. Problem solved, ja sitte saadaan lämpösiä pämpylöitä (y)
 
Mun kissa tekee ihan samaa. Se koittaa myös saada paperin kiinni, ennenko se putoaa pönttöön.
Mun oottaa aina, että mä suljen pöntönkannen, ja sitte se hyppää tyytyväisenä pöntön päälle. Se kans oottaa, että mä oon lopettanut suhkun ja alan pyyhkimään lattiaa. Se tykkää metsästää tassuillaan sitä lastaa, millä vedetään vedet viemäriin.
 
Mun oottaa aina, että mä suljen pöntönkannen, ja sitte se hyppää tyytyväisenä pöntön päälle. Se kans oottaa, että mä oon lopettanut suhkun ja alan pyyhkimään lattiaa. Se tykkää metsästää tassuillaan sitä lastaa, millä vedetään vedet viemäriin.
Nykä odottaa aina nenä kii siinä suihkukaapin oven takana, ja sitteko on tullu kaapista ulos nii se menee sinne märkään koppiin kierimään :D
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
Exanoppilan kissa on niin ronkeli ettei sille pahemmin mikään kelpaa.

Aikaisemmista kissoistaan joskus kertoi että vaikka kuinka hiljaa otti jonkun kalapaketin pakkasesta niin kissat oli välittömästi alakerrassa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä