The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tänään mä vasta tajusin, että mun on pakko olla todella kipee. Mulla on ainaki viikon ollu 2 levyä suklaata, karkkia ja sipsejä kotona, enkä oo koskenukaan niihin, ku ei vaan oo tehny mieli syödä juuri mitään. :eek:
Samaa vikaa täällä.

Ja nyt alkaa palaa päreet tähän tautiin. En tiä, mikä vitun hyppykuppa on, mutta kun lopetin relaksoivat ja tulehduskipulääkkeet, meni kaksi päivää ja mä olen taas lähes samalla tavalla raihnas. Keuhkokipu on vaan siirtynyt ylemmäs. Nyt juilii kurkkua, niskaa ja alahampaita ja on kokolailla "flunssainen olo" ilman kuumetta, köhää ja nuhaa.

Helvetin helvetti! Mä alkan pian uskoa että noi maahantunkijat tuoat tullessaan uusia tauteja mitä meillä ei vielä tunneta.

Tai sit mulla on syöpä. Tai keuhkoahtauma. Tai ainakin reuma.
 
Mä en varmaan ikinäkoskaanmilloinkaan voi kylliksi olla kiitollinen ja onnellinen ja ennen kaikkea niin siunattu nuista mun arkienkeleistä <3 (taas tulee sitten semmosta höttöä kehiin, että jos et jaksa niin ihan kaikessa rauhassa - voit lopettaa lukemisen tähän ja jatkaa toiseen viestiin :))

Kun se tää elämä vaan on tämmöstä, näemmä. Yhtenä hetkenä yhtä puhdasta auringonpaistetta kirjaimellisestikin ja läikähtävää onnellisuutta ja hyvää mieltä :). Ja sitten sitä äkillistä maton vetoa jalkojen alta, jotta pjärzeosastossa tuntuu ja sydän...no, keräilen palasia ja harsin niitä yhteen ajan kanssa...

Mutta siis nämä mun arkienkelini :). Kun heillä on tämä käsittämätön kyky <3...tietävät, milloin heitä tarvitsen. Yksi ihana puhelu - ja se muuttaa voimallansa ja energialatauksella kaiken :). Eikä siinä edes juuri sanojakaan pahemmin tarvita, niillä muutamallakin puolin ja toisin sanotuilla on vaikutusta - epätoivon suo muuttuu kantavaksi maaksi :)

Vaan tulipahan taas koettua! Taivun mutten taitu :) - hengitän ja tunnen, vaikka ehdin toisin jo tovi sitten toivoakin, mutta - siitä huolimatta, että en tiedä itkisinkö vai nauraisinko, olen onnellinen tästä, että kipukin tuntuu hyvältä. Koska se on täynnä rakkautta :)

Ei täällä kukaan yksin ole. Aina löytyy Joku jostain, joka vetää haukkaamaan happea yhdessä. Ja se riittää. Oikein hyvin :)

...mä meen kohta saunaan, niihin mun lässynlää- löylyihin ja taidan siellä otta todella tyhjentävät itkut sekä löytää sen uuden sivun, mihin lähden kirjoittamaan tarinaani uusilla voimilla ja katseen suunnalla :)

Pehmeetä, rauhallista tiistai- iltaa Sulle :)
 
Samaa vikaa täällä.

Ja nyt alkaa palaa päreet tähän tautiin. En tiä, mikä vitun hyppykuppa on, mutta kun lopetin relaksoivat ja tulehduskipulääkkeet, meni kaksi päivää ja mä olen taas lähes samalla tavalla raihnas. Keuhkokipu on vaan siirtynyt ylemmäs. Nyt juilii kurkkua, niskaa ja alahampaita ja on kokolailla "flunssainen olo" ilman kuumetta, köhää ja nuhaa.

Helvetin helvetti! Mä alkan pian uskoa että noi maahantunkijat tuoat tullessaan uusia tauteja mitä meillä ei vielä tunneta.

Tai sit mulla on syöpä. Tai keuhkoahtauma. Tai ainakin reuma.
Mul oli toi olo vähän samanlainen, sit se tosiaan vaan paheni ja hups keuhkoputkentulehdus ja kurkussaki oli peitteitä, mut se ei ees ollu kipee..
Nyt mulla on kutakuinkin samanlainen olo ku mulla oli sillon ku kävin ekan kerran lääkärillä, joka totes sen lukon + että mulla on vitullinen päänsärky. Mut huomenna ny uusiks.

Ehkä sunki pitäis mennä käymää?
 
Mul oli toi olo vähän samanlainen, sit se tosiaan vaan paheni ja hups keuhkoputkentulehdus ja kurkussaki oli peitteitä, mut se ei ees ollu kipee..
Nyt mulla on kutakuinkin samanlainen olo ku mulla oli sillon ku kävin ekan kerran lääkärillä, joka totes sen lukon + että mulla on vitullinen päänsärky. Mut huomenna ny uusiks.

Ehkä sunki pitäis mennä käymää?
Mulla on vielä muutamaksi päiväksi lääkkeitä, kokeilen niillä ja piipahtanen kiropraktikolla.

Sit ellei ala toeta, muutan sairaalan aulaan (toki otan läppärin mukaan) kunnes vika löytyy. Saavat raahata mut poliisivoimin veks, ilman oikeaa diagnoosia en suosiolla lähde. :D
 
Samaa vikaa täällä.

Ja nyt alkaa palaa päreet tähän tautiin. En tiä, mikä vitun hyppykuppa on, mutta kun lopetin relaksoivat ja tulehduskipulääkkeet, meni kaksi päivää ja mä olen taas lähes samalla tavalla raihnas. Keuhkokipu on vaan siirtynyt ylemmäs. Nyt juilii kurkkua, niskaa ja alahampaita ja on kokolailla "flunssainen olo" ilman kuumetta, köhää ja nuhaa.

Helvetin helvetti! Mä alkan pian uskoa että noi maahantunkijat tuoat tullessaan uusia tauteja mitä meillä ei vielä tunneta.

Tai sit mulla on syöpä. Tai keuhkoahtauma. Tai ainakin reuma.
*halaaruttaa pöpövaarasta huolimatta*

..ootko sä käynyt lääkärissä? Joka tapauksessa - otahan iisisti siellä eli sairasta rauhassa. Älä lähde repimään itseäs ja voimias äärirajoille, vaan anna ja suo kropalles sen vaatima rauha. Sydänlihastulehdus mm. ei ole kiva kaveri... Jos et oo lääkärissä käynyt, niin käy. Aika monta tautia jyllää menemään ilman kuumettakin, ja voivat olla astetta vakavampiakin eli siihen kuumeeseen ei voi aina vain tuijotella.

Pikaista paranemista sulle :)*pus*
 
*halaaruttaa pöpövaarasta huolimatta*

..ootko sä käynyt lääkärissä? Joka tapauksessa - otahan iisisti siellä eli sairasta rauhassa. Älä lähde repimään itseäs ja voimias äärirajoille, vaan anna ja suo kropalles sen vaatima rauha. Sydänlihastulehdus mm. ei ole kiva kaveri... Jos et oo lääkärissä käynyt, niin käy. Aika monta tautia jyllää menemään ilman kuumettakin, ja voivat olla astetta vakavampiakin eli siihen kuumeeseen ei voi aina vain tuijotella.

Pikaista paranemista sulle :)*pus*

Kävin joo lääkärissä viikko sitten ja sain lääkketkin vaivaan. Mut se tässä on hassua, että kun olen duunissa ja hissukseen puuhailen, on olo parempi. Toki hengästyn ihan hiton nopsaan ja pulssi hakkaa kahta sataa... Sit kun vaan olen, sattuu kolme kertaa enemmän ja olo on ihan kuollut.
 
Kävin joo lääkärissä viikko sitten ja sain lääkketkin vaivaan. Mut se tässä on hassua, että kun olen duunissa ja hissukseen puuhailen, on olo parempi. Toki hengästyn ihan hiton nopsaan ja pulssi hakkaa kahta sataa... Sit kun vaan olen, sattuu kolme kertaa enemmän ja olo on ihan kuollut.
*rutistan uudestaan*

Toisaalta toi sun olotilas päivän jälkeen on hirveen ymmärrettäväkin. Totta kai se rasitus pukkaa päälle voimalla silloin, kun annat kropallesi luvan levätä. Eli se olotila on sitten helvetillisen huono.

Olehan varovainen siellä työmaallasi, oikeesti. Kuuntele kroppaasi ja reagoi herkästi siihen. Ei se suotta sulle kuitenkaan ole itseänsä esiin tuomassa - nyt on aika löysätä tahtia, jotta jatkossakin siellä olis puuhastelemassa ihana ja simpsakka -tibis :)
 
Tadaa - mä saan kuulema mennä saunaan lötköpötköileen ja "vauvalöylyihin" :D...mun kaksi ihanaa koti- ipanaa sieltä tulivatkin ilosesti pulisten pyyhkeisiinsä kietoutuneena :)...kuulema tekevät mulle jonkun iltapalaylläripyllärinkin :D - keittiössä siis kauhukaksikko, paras sellainen <3, valloitusretkellänsä

Jatkakaa, pitäkää juttua yllä te ihanat mussukkaiset :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Niin muuten! Sen viikonloppukyläläisen mysteerikin selvisi. Tyttö käy yläastetta sisäoppilaitoksessa ja on siis muutenkin viikot pois kotoa ja tottunut reissaamaan junalla. Eipä kai silloin tarvitse niin huolissaan ollakaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä