The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä odottelen pelonsekaisin tuntein tuota samaa. Meidän 18v katti on alkanut viihtyä sylissä ja kun luulee olevansa yksin, tuijottaa seinää ja ulvoo. Kyllä se vielä kesällä metsästi kasan myyriä ja pari pikkulintua, mutta suurin osa ajasta menee nukkuessa
Voi että rankkaa on tuokin, kun tiettää että on vanha kissa jo eikä ehkä kunnossa enää. :( Kumpikin rankkaa , menettää rakas lemmikki yllätäen sekä tietää odottaa kuolemaa.
 
No jopas oli mielenkiintoinen lääkärikäynti.
Se täti meinas, että hän ei oikeesti enää tiiä mikä mulla on ku verikokeiden tuloksetki oli kaikki ok.

Mut koska mun syke hyppii pilvissä ja toi päänsärky on ihan jäätävä, niin sain ns. rytmihäiriölääkettä jota käytetään migreenin ehkäsyyn ja sitte diapameja lihaksiarentouttavaksi ja mahdollisesti unensaamiseksi. :D Ja perjantaina meen sitte käymään mein työterveyden millälie ylilääkärillä ihmettelemässä, ku ilmeisesti nyt sitte kuitenkin saattaiskin kyse olla lihasperäisestä kivusta.
 
No jopas oli mielenkiintoinen lääkärikäynti.
Se täti meinas, että hän ei oikeesti enää tiiä mikä mulla on ku verikokeiden tuloksetki oli kaikki ok.

Mut koska mun syke hyppii pilvissä ja toi päänsärky on ihan jäätävä, niin sain ns. rytmihäiriölääkettä jota käytetään migreenin ehkäsyyn ja sitte diapameja lihaksiarentouttavaksi ja mahdollisesti unensaamiseksi. :D Ja perjantaina meen sitte käymään mein työterveyden millälie ylilääkärillä ihmettelemässä, ku ilmeisesti nyt sitte kuitenkin saattaiskin kyse olla lihasperäisestä kivusta.
Toivottavasti lääkkeet auttaa ja selviää onko lihasperäinen kipu.
 
No jopas oli mielenkiintoinen lääkärikäynti.
Se täti meinas, että hän ei oikeesti enää tiiä mikä mulla on ku verikokeiden tuloksetki oli kaikki ok.

Mut koska mun syke hyppii pilvissä ja toi päänsärky on ihan jäätävä, niin sain ns. rytmihäiriölääkettä jota käytetään migreenin ehkäsyyn ja sitte diapameja lihaksiarentouttavaksi ja mahdollisesti unensaamiseksi. :D Ja perjantaina meen sitte käymään mein työterveyden millälie ylilääkärillä ihmettelemässä, ku ilmeisesti nyt sitte kuitenkin saattaiskin kyse olla lihasperäisestä kivusta.
Lisää mömmöjä :whistle:
Hyvähän tuo vaan on jos auttaisivat :)

Toivottavasti kipuilun syy saadaan myös vielä selville.
 
Voi hyvä luoja tyhmiä ihmisiä. Yle uutisoi Kajaanin järjestämästä tapahtumasta, jonka tarkoituksena oli tutustuttaa maahanmuuttajia ja suomalaisia toisiinsta. Eli tarjolla ruokaa, ja ihmiset pääsee kohtaamaan toisensa (mun vinkkelistä positiivinen keino auttaa porukkaa huomaamaan, että ihmisiä tässä kaikki ollaan). Ruoka vaikutti kelpaavan, ja haastateltu mies oikein innostui kehumaan että hyvää on.

Tää uutinen leviää facebookissa varustettuna tämän tasoisilla kommenteilla: vitun suvakit menee liian pitkälle, hernekeitto ilman sianlihaa on kuin hautajaiset ilman ruumista!!! Nyt menee sumalainen kyldyyri ihan pilalle!!

http://yle.fi/uutiset/maahanmuuttajat_ja_kantavaesto_kohtasivat_hernekeiton_aarella/8378431


PS, anteeksi kun postailen mamujuttuja tänne, mutta vittusaatana nyt oikeesti.
 
Viimeksi muokattu:
Voi hyvä luoja tyhmiä ihmisiä. Yle uutisoi Kajaanin järjestämästä tapahtumasta, jonka tarkoituksena oli tutustuttaa maahanmuuttajia ja suomalaisia toisiinsta. Eli tarjolla ruokaa, ja ihmiset pääsee kohtaamaan toisensa (mun vinkkelistä positiivinen keino auttaa porukkaa huomaamaan, että ihmisiä tässä kaikki ollaan). Ruoka vaikutti kelpaavan, ja haastateltu mies oikein innostui kehumaan että hyvää on.

Tää uutinen leviää facebookissavarustettuna tämän tasoisilla kommenteilla: vitun suvakit menee liian pitkälle, hernekeitto ilman sianlihaa on kuin hautajaiset ilman ruumista!!! Nyt menee sumalainen kyldyyri ihan pilalle!!

http://yle.fi/uutiset/maahanmuuttajat_ja_kantavaesto_kohtasivat_hernekeiton_aarella/8378431


PS, anteeksi kun postailen mamujuttuja tänne, mutta vittusaatana nyt oikeesti.
Joillekin ihmisille mikään ei kelpaa. Munkin mielestä toi oli hieno idea. Niitä on ollut aika harvassa tässä tph-kriisissä, niin voisi kerrankin antaa jotain positiivista palautetta.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja famipala
Joillekin ihmisille mikään ei kelpaa. Munkin mielestä toi oli hieno idea. Niitä on ollut aika harvassa tässä tph-kriisissä, niin voisi kerrankin antaa jotain positiivista palautetta.
Jos meillä järjestettäis tommonen, niin ihan varmasti menisin kurkkimaan mitä siellä tapahtuu. Mut mähän oon muutenkin tyhmä suvakki :D

On se kamalaa kun riisi (vai puuroko se oli?) ei kelpaa, mut vielä kauheempaa näköjään on, että se ruoka kelpaakin. Oi voi sentään.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Toivottavasti lääkkeet auttaa ja selviää onko lihasperäinen kipu.
No juu toivotaan.
Lisää mömmöjä :whistle:
Hyvähän tuo vaan on jos auttaisivat :)

Toivottavasti kipuilun syy saadaan myös vielä selville.
Joo lisää vaan tänne kaikki maailman mömmöt. Ois mulle se vahvin sirdaludkin kelvannu, mutta lääkäri totes, että ku mä oon tottunu jo noihin kolmiolääkkeisiin, niin laitetaan sitte vähä vahvempaa. Pitäs ainaki tolla pamilla nyt sitte rentoutua.. Illalla sen site näkee, että jos alan kirjottelee tänne jotain ihan himmeitä viestejä nii se johtuu lääkkeistä :D


Ainii, päiväkahviseuraa on aina kiva saada... :rolleyes::D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja famipala
Sanoisin, että argumenttisi on invalidi. Tässä on mamukeskustelun taso facebookissa:

Urpo: Tämä ongelma olisi tietenkin pitänyt hoitaa siten, että nämä turvapaikkaturistit olisi käännytetty suoraan rajalta takaisin Ruotsiin, joka on turvallinen maa.

JOS taas halutaan tutustuttaa ulkomaalaisia suomalaiseen kulttuuriin, on valheellista jättää kertomatta, että Suomessa on hyvin pitkät perinteet sianlihan syönnissä eri muodoissa ja jopa rituaalinomaisella tavalla (joulukinkku) sekä alkoholin juonnissa. On maahantulijan tehtävä sopeutua maan tavoille. Siitä syystä en itse menisi muslimimaahan. Monet muslimit saattaisivat huomata ajoissa, että Suomi ei ole heille sopiva paikka ja hakeutuisivat muualle, esim. johonkin muslimimaahan.

Kirahvi: Voitko kertoa mihin maahan mut ja tuo **** ***** pitäis lähettää, ko mekään ei syödä sianlihaa? Häpäistäänkö mekin suomalainen kulttuuri niin pahasti?

Urpo: tosielämässä tilanne on edelleen se, että kukaan ei ole haukkunut mamuja sen takia, ettei sika kelpaa, vaan turvapaikanhakijat ovat haukkuneet vastaanottokeskuksissa tarjottavaa (suomalaista kouluruokaa), vaikka sitä on koitettu kaikin keinoin muokata heidän mieleisekseen ja annoskokoja lisätty yms.

Tilanne on siis se, että suomalaiset ovat vieraanvaraisia ja huomioonottavia isäntiä ja turvapaikanhakijat ovat kiittämättömiä ja mellakoivia paskoja.

Sinä ja **** voitte minun puolestani valita asuinmaanne ihan vapaasti. Mutta jos menette esim. hakemaan turvapaikkaa ja ilmaista elatusta jostain muusta maasta, ei kannata ehkä valita sellaista maata, jossa syödään pelkkää mursunlihaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä