The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Heh mulle onneksi riittää kännykässä oleva mixradio tai tallennettu musa. Makkarissa on telkkari ja dvd- soitin, missä kuivataan pyykit. :)
mulla lojuu käytävällä iso taulutöllötin, sen piti olla rikki ja ostin uuden. yks vaivanen liitin vaan oli löysällä.
ei taida vaan olla kostean tilan laite, sais katella läpivalaisukuvia saunassa ja suihkussa käydessä. :LOL:
 
mulla on tollasesta päänsärkyä.
vaivannu jo 2 viikkoo, mutta ajattelin olla juomatta silti.
http://www.tohtori.fi/?page=0188473&id=5176995
"Kofeiinin psyykkiset haittavaikutukset ovat luultua yleisempiä, mutta kuitenkin melko harvinaisia väestötasolla. Jatkuva, vähäinenkin kahvinjuonti ja kofeiinin saanti voi aiheuttaa nykytiedon mukaan osalle käyttäjistä fyysisen ja psyykkisen riippuvuuden. Tämä ilmenee ajoittain vieroitusoireina, esimerkiksi päänsärkynä. Jo kohtuullinen kofeiinin saanti saattaa herkillä ihmisillä pahentaa ahdistuneisuutta, saada aikaan paniikkihäiriökohtauksia, lisätä masentuneisuutta ja vaikeuttaa syömishäiriöiden hoitoa."
 
IhQ
Voi ei, Kais, iso hali siulle!
Meillä on kotona (sekä sillon ku asuin vanhempieni kans että nyt ku muualla) aina ollut kissa tai useampi. En osaa ees kuvitella miten tyhjältä se koti tuntuu sit kun niitä ei ole :( Voimia teille!


Alastulolle kans tsemppiä. Ne haluaa laittaa siut johki lääkepöhnään ettei tunnu mitään.
 
Sain lapsen tarhaan, sain sovittua vasu-keskustelun loman jälkeiselle viikolle ja ihana täti kysyi ihan oma-aloitteisesti haluanko, että järjestetään mulle ja ämpärille (joka oli viime viikolla käynyt siellä tarhassa jauhamassa musta paskaa ja vaatinut saavansa osallistua vasuun) keskustelut eri aikaan, ettei meidän tarvitse olla yhtäaikaa paikalla. Ihanaa huomaavaisuutta :love::love:
 
Voi ei, Kais, iso hali siulle!
Meillä on kotona (sekä sillon ku asuin vanhempieni kans että nyt ku muualla) aina ollut kissa tai useampi. En osaa ees kuvitella miten tyhjältä se koti tuntuu sit kun niitä ei ole :( Voimia teille!


Alastulolle kans tsemppiä. Ne haluaa laittaa siut johki lääkepöhnään ettei tunnu mitään.
Kiitoksia, kyllä tyhjältä tuntuu ja oudolta, siihen kun tottunut jo 11 vuotta että kissa pyörii kotona. :(
 
vierailija
mulla on tollasesta päänsärkyä.
vaivannu jo 2 viikkoo, mutta ajattelin olla juomatta silti.
Oletko keittänyt oikein:)
Kahvi – Hikipedia
Tässä on ohje keskiverron kahvin valmistukseen. Jos haluat jotain vahvempaa, sinun kannattaisi ehkä suunnata tänne.

  1. Otetaan kahvipannu. (Myös kahvinkeitin käy, mutta sillä valmistettu kahvi on usein liian laimeaa.)
  2. Täytetään pannu kiehuvalla vedellä.
  3. Lisätään kahvijauhot.
  4. Pudotetaan sekaan rautanaula.
  5. Jos naula pysyy pinnalla, kahvisi on sopivaa. Jos naula uppoaa, lisää kahvijauhoja.
HUOM! Naulaa EI saa poistaa kahvista ennen kahvin nauttimista!
 
Lupaan itselleni, että tänään illalla tai huomenna päivällä lähetän työhakemukset kahteen mol:in sivuilta bongaamaani ilmoitukseen. Kahteen tähän mun lähellä olevaan paikkaan haetaan osa-aikaista myyjää. Uskoisin, että saisin soviteltua tohon koulun ohelle :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä