The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Jos nyt saisit toivoa ihan mitä tahansa ruokaa, niin mitä ottaisit?
~ sisäfilee medium plus, uunivihannekset ja lasi punkkua.
Hmm.. no jos noi riisipaperirullat vaikka ilmestyis tähän nyt sillä fooled porkilla ja punakaalilla täytettynä, ja sitten voisin ottaa vaikka jonkun pähkinävoilla maustetun raastesalaatin. Vaikee himoita mitään, kun söin just ja mulla on punkkuglögi tässä käpälissä :D
 
Hmm.. no jos noi riisipaperirullat vaikka ilmestyis tähän nyt sillä fooled porkilla ja punakaalilla täytettynä, ja sitten voisin ottaa vaikka jonkun pähkinävoilla maustetun raastesalaatin. Vaikee himoita mitään, kun söin just ja mulla on punkkuglögi tässä käpälissä :D
Piti ihan googlettaa, mikä ihme? Näköjään tuon vegaanipossun tuntee vain ruotsinkielinen maailma ainakin googlen mukaan.

Vähän kaivan verta nenästäni, niin mie ihmettelen että jos on vegaani ettei syö lihaa kun se on niin yök yök niin miksi? oi miksi, pitää kaikki ruuat kuitenkin saada muistuttamaan ja maistumaan mahdollisimman paljon lihalta! ?
:)
Eiks se ois ihan reilumpaa että vetelee ne porkkanat ja idut ihan sellaisenaan? :)

(epäilen että noi hymiötkään ei mua auta nyt :D )
 
Spencer Hastings
Vähän kaivan verta nenästäni, niin mie ihmettelen että jos on vegaani ettei syö lihaa kun se on niin yök yök niin miksi? oi miksi, pitää kaikki ruuat kuitenkin saada muistuttamaan ja maistumaan mahdollisimman paljon lihalta! ?
:)
Eiks se ois ihan reilumpaa että vetelee ne porkkanat ja idut ihan sellaisenaan? :)
No en mä jaksa alkaa riehuu tollasesta ihmettelystä :D Esim soijakorvikkeet ei kyllä koskaan maistu oikealta lihalta, mutta niihin voi saada sellaisen kivan tekstuurin ja lihamaisen suolaisuuden, jota jotkin ruoat vaatii. Esim vaikka öö karjalanpaisti. Eikä joku pulled porkin rakenne/maustamisidea ole mikään lihan yksinoikeus, kun samantyyppistä voi saada soijasta tai jackfruitista. Ja sit on nää nakit ja leikkeleet ym, niin se nakkikäsityskin on mun mielestä vaan "muoto", joten en nää mitään erikoista että sellainen tehdäänkin sitten vaikka gluteenista tai pavuista.
 
Spencer Hastings
Eikä liha itsessään oo "yök yök", mulle se tuotantoprosessi ensisijaisesti ekologisesta, ja no tottakai eettisestäkin näkökulmasta on se yök. En pidä ruoalle yököttelystä yleisesti. Enkä ole edes täysvegaani. Söisin esim. suomalaista hirvenlihaa jos saisi, koska metsästys on kaikista eettisin ja ekologisin vaihtoehto lihalle. Ja kun niitä hirviä kuitenkin pitää ampua, niin pitää ne kans käyttää jokaistä käytettävää senttiä myöten.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä