The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Sauhu nousee korvista, raivostuttaa. Mies on hävittänyt (minä se en ollut) arkiastiastosta kaksi lautasta. Aterimia en viitsi edes laskea, niistä on hävittänyt lusikoita ja veitsiä ennenkin :devil::cry:
Kannattaa vetää hirveet raivarit ja vähintään polvi toisen päälle pariksi kuukaudeksi. Herranjestas kyseessä kuitenkin KAKSI LAUTASTA!
Täysin ajattelemattomia voivat miehet olla, tuollalailla lautasen hävittämällä loukkaavat toista niin pahasti että tuskin on paluuta enään entiseen.. Valitettavasti :( ..
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
...mä en syö ennää ikinäkoskaanmilloinkaan:barefoot:*hautautuu villasukkineen kaikkineen sohvannurkkaan ikivanhan ja nuhjaantuneen mutta sitäkin rakkaan shaaliinsa kera*:notworthy:...ja jos joku kummanen mut näkee huomisaamuna johonkin aikaan teetä ryystämässä ja puuroa syömässä, niin - se on mun yöllä riutuneelle sielulleni se satsi......:D

Mutta johan oli kerrassaan taas niin mukavat kinkerit ja herkut, että! Ipanat viihtyivät kans, kun seura oli kohdillaan ja me iänkaikkisetkin päästiin oikein leukojamme louskuttamaan ja nauttimaan sielun jos ruumiinkin ravinnosta :)...että tulipas se kirkkaus ja päivänpaiste tähänkin muutoin niin harmaan pimeään päivään :)
 
Sauhu nousee korvista, raivostuttaa. Mies on hävittänyt (minä se en ollut) arkiastiastosta kaksi lautasta. Aterimia en viitsi edes laskea, niistä on hävittänyt lusikoita ja veitsiä ennenkin :devil::cry:
*halaaruttaa ja ojentaa pientä vaahtosammutinta...ihan varmuuden vuoksi käden ulottuville*

...muttamutta mä vallan haistan tässä nyt ihan selkeesti semmosta toivelistantekosaumaa :)(y)

Meillä kans muuten viihtyy tommonen aterimiin erikoistunut himatontundeerus, ammoisina aikoina hankittu mikälie- joku- hiienisosettinen- aterinläjätys on kokenut vuosien saatossa Bermudan kolmiomaisia haihtumisia....ihan alussa kyllä muuten sylettämään pisti:barefoot: mutta - nyt tää meijen vinksinvonksin-heikunkeikun- sitäsuntätä- settimme on tiiätkö niin rakas ja arvokas:love: ja jotenkin niin kuvaava tässä meidän vauhdikkaan rikkaanrakkaassa elossamme, että ei näin hienoa aterinsettiä osaa kukaan koskaan valmistaakaan :)

ps. mä muuten tässä hokasin, että mä halusin nyt sen kirjatoiveeni lisäksi itelleni parit ihunat teemukiset, semmoset muhkean isot ja meikäläisen tassuihin sopivat :)...mutta eipä toi ylimääräistä kurtturuttua otsikkoon luo eikä harmitusta, jos vaikka en saiskaan, joten - hiljaksiin vain kohti rentoa joululomaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Nauta on lehmän lihaa.
Missäs se härkä on:cautious:
Siinä näviisastelijalle joka ei viitsinyt ottaa selvää ees omasta vittuil.. eiku väitteestään:
Nauta (Bos taurus) on märehtiviin sorkkaeläimiin kuuluva nisäkäs. Lajin naarasta kutsutaan lehmäksi, ja uros on sonni. Kuohitusta uroksesta käytetään nimitystä härkä. Poikaset ovat vasikoita. Nuori uros on mulli[1] tai mullikka[1] ja nuoresta, ensi kertaa poikivasta naaraasta käytetään nimitystä hieho tai juuri poikinutta lehmää kutsutaan nimellä hieholehmä tai ensikko.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä