The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Laihduttamisella on yksi ikävä sivuvaikutus, tuhti jouluruoka, juustot ja alkoholi alkaa allöttämään ja tulee epämielyttävä olo, vaikka määrällisesti ei ole syönnyt tai juonnut isoja määriä. :eek:
 
IhQ
Kiitos haleista, kyl tässä pärjäillään.

Oon aatellu että josko tässä kuhan pääsee näistä loppuherkuista ohi nii alkais keventää syömisiään, silleen ihan kunnolla. Ja sitten jos sais itteensä sen verta niskasta kii että vähän yrittäis liikkuakin, ostin jumppapallon ja niitä kuminauhojakin jo :D ...sais mielellään paino nimittäin pudota. Oon niin kyllästyny kattomaan itteeni peilistä, kun ei oo tyytyväinen mihinkään kohtaan. Näky ällöttää ja vatuttaa kun tuntuu ettei mieleisiä vaatteitakaan löydy millään..aina pömpöttää joku kohta.
Vaan ku on semmoinen herkkuhiiri..aina himottaa väärät ruuat.

Joo, tässä tämän päivän valivaliannos, olkaa hyvä ja anteeksi.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön ja Kais
Kiitos haleista, kyl tässä pärjäillään.

Oon aatellu että josko tässä kuhan pääsee näistä loppuherkuista ohi nii alkais keventää syömisiään, silleen ihan kunnolla. Ja sitten jos sais itteensä sen verta niskasta kii että vähän yrittäis liikkuakin, ostin jumppapallon ja niitä kuminauhojakin jo :D ...sais mielellään paino nimittäin pudota. Oon niin kyllästyny kattomaan itteeni peilistä, kun ei oo tyytyväinen mihinkään kohtaan. Näky ällöttää ja vatuttaa kun tuntuu ettei mieleisiä vaatteitakaan löydy millään..aina pömpöttää joku kohta.
Vaan ku on semmoinen herkkuhiiri..aina himottaa väärät ruuat.

Joo, tässä tämän päivän valivaliannos, olkaa hyvä ja anteeksi.
Saa sitä valittaa :)
Mä jatkan uuden vuoden jälkeen osanutrausta.
 
Mulla ei toimi mikään monta ateriaa päivässä-juttu. Kärsivällisyys riittää kellon kanssa syömiseen ehkä kolme päivää. Syön kun on nälkä, välillä elän kahdella leipäpalalla ja banaanilla, välillä syön kunnolla
 
Mie syön aamupalan, lounaan, päiväkahvilla jotain pientä, päivällisen ja iltapalan. Lounas ja aamupala vaihtelee, yleensä on nutrisapuskaa, välillä en syönnyt mitään kahvin kanssa, mut sillon alkoi verensokeri tippumaan liian alas.
Mulle on tärkeettä aterioiden säänöllisyys.

Jokaiselle sopii se oma ateriarytmi, kaikille ei sovi samanlainen.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on kans niin, että syön vasta sitten, kun on kunnolla nälkä. Paitsi ennen töihin lähtöä on väkisin tankattava, jotta pysyy pystyssä kymmenen tuntia. Syön isoja annoksia. Yleensä yksi iso ja kaksi pientä ateriaa päivässä tai kaksi isoa ja yksi pieni ateria. Jos mulla on nälkä, ei kiinnosta alkaa mitään leipiä tai puuroa väsäämään, vaan teen sitten ihan kunnon sapuskaa.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
huomenta. :cautious:
Unirytmi pielessä vai paljon yövuoroja?

Iteki oon kyllä nukkunu nyt jouluna ihmeen paljon. Eilen nukuin isovanhemmilla kahden tunnin päikkärit, sitten 12 tunnin yöunet kotona. Nukuin pommiin ja isä sanoi tulevansa parinkymmenen minuutin kuluttua hakemaan. Ja tänään nukuin taas kaksi tuntia isovanhemmilla :LOL: Ne on varmaan aika kyllästyneitä, kun mä meen vaan sinne nukkumaan ja syömään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä