The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Komistusvellokset kotiutuneet vuolaiden "..sorisorisorisori, aiti, kannykat unohtuivat!!"- stereotervehdyksien seka - yllatysyllatys - se olinkin sitten mina joka sai halauksia :)<3...

Naista pitaa nauttia ihan taysilla, kun omat ipanat halaavat...

Ja iltawillityksia hiljaksiin virittelemaan...
 
Komistusvellokset kotiutuneet vuolaiden "..sorisorisorisori, aiti, kannykat unohtuivat!!"- stereotervehdyksien seka - yllatysyllatys - se olinkin sitten mina joka sai halauksia :)<3...

Naista pitaa nauttia ihan taysilla, kun omat ipanat halaavat...

Ja iltawillityksia hiljaksiin virittelemaan...
Mä virittelen täs kans jo telkkarikanavaa pikkuhiljaa Arskaa varten. Ja kattelen napostelukasaa sohvan vierelle. Ja sammuttelen puhelinta ja laitan pumpulia ovikelloon... eiku sitä onkin siellä jo vanhastaan.
 
Mä virittelen täs kans jo telkkarikanavaa pikkuhiljaa Arskaa varten. Ja kattelen napostelukasaa sohvan vierelle. Ja sammuttelen puhelinta ja laitan pumpulia ovikelloon... eiku sitä onkin siellä jo vanhastaan.
..ma puolestaan yritan tassa laittaa tata paakkosta "ajoissa koisaamaan"- asetuksille...o_O...joten saas nahda kuinka eukondeeruksen kay:cautious::unsure:... Huomennakin ois semmonen paiva, etta pitas olla korvien valissa jotain toimintaa ja pitas osata olla jotenkin fiksuna ja ennen kaikkea asiallisena:confused::barefoot:...

En ossaa :D
 
Yinksu
Mä virittelen täs kans jo telkkarikanavaa pikkuhiljaa Arskaa varten. Ja kattelen napostelukasaa sohvan vierelle. Ja sammuttelen puhelinta ja laitan pumpulia ovikelloon... eiku sitä onkin siellä jo vanhastaan.
Mä taas rupeen virittelee itteeni iltapuulle...pitäs pitää se säännöllisyys nyt yllä et sais ton unirytmin kohilleen mut saattaa siinä mennä aikaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä