The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..jaa:barefoot:, etta niita olikin sitten monen monta. No antenni suo, etta yhteen riitti vain ymmarrys:notworthy:

Mutta. Kuten sanottua. NE eivat olleet sua varten. Piste. Joku toinen setti sitten on :)
Joo. Aina jotain löytyy.

Vielä viis vuotta sitten olin päättänyt, että kun tulee 50 mittariin niin tilaan ittelleni Helaselta Kumut (rummut kotimaista käsityötä). Nyt olen sen haaveen joutunut hautaamaan mutta joka tapauksessa oman näköiseni rummuston tulen hankkimaan vaikka en enää koskaan soittaisi. Reilu vuosi aikaa, kyllä mä ehdin rumpuni löytää.
 
Toffoselle iltamia ja pojalle rentouttavia loylysia :)

Oiskohan mun viipottamiset ja pomppimiset talle paivalle nyt tassa:cautious:...asken tuli ihan ufo-olo, kun jalleen reinollani lahdin kurvailemaan - ihan kuin oisin tullut itteani vastaan:alien:..tommonen Aku Ankka- fiilis :D

Siitakin huolimatta etta se jonnekin viela viskois, hyppaan villasukkiini ja sujahdan oloasuuni...saunakin ois nyt jeesjees mutta ma en jaksa. Suihku saa riittaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Joo. Aina jotain löytyy.

Vielä viis vuotta sitten olin päättänyt, että kun tulee 50 mittariin niin tilaan ittelleni Helaselta Kumut (rummut kotimaista käsityötä). Nyt olen sen haaveen joutunut hautaamaan mutta joka tapauksessa oman näköiseni rummuston tulen hankkimaan vaikka en enää koskaan soittaisi. Reilu vuosi aikaa, kyllä mä ehdin rumpuni löytää.
Voi kuule, vuodessa ehtii tapahtua vaikka mita :)! Ja unelmista ja toiveista kannattaa pitaa kiinni(y), etta on jotain mika liikuttaa ja mita kohti menna.
 

...hahaa :D - keskimmainen huudattaa Haloo Helsinkia ja huikkas mulle, etta joko oot linkittanyt taman sinne (tietaa etta lorpottelen "jossain" ja terrorisoin musalinkeilla:barefoot:...kun teen sita kuulema kotonakin eli huudatan tubea tai sitten levyjen kautta:oops:)...no nyt olen linkittanyt ja terrorisoinut:cautious::X3:
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Ymph, nukahdin sohvalle :sleep: Ei nyt kyllä vielä ois aika.
Voi etta ma oon nyt kade tuosta sun olostas, etta vasyttaa...kun mua ei.

Viime yo meni ihan haralle. Olin ma urvahtanut johonkin ihme hottoon, mutta BING - puoli kahdelta meikalainen pirteena kuin ilmapallo. Ja sitten pyorittiin, voi lakana parka:barefoot:...

Nyt tikitan menemaan eli ihan tavallista huttua :D, pitanee ottaa tuonnempana iltaa vaikka joku kunnon rentoutus- venytyssessio, jos se auttais....
 
Voi etta ma oon nyt kade tuosta sun olostas, etta vasyttaa...kun mua ei.

Viime yo meni ihan haralle. Olin ma urvahtanut johonkin ihme hottoon, mutta BING - puoli kahdelta meikalainen pirteena kuin ilmapallo. Ja sitten pyorittiin, voi lakana parka:barefoot:...

Nyt tikitan menemaan eli ihan tavallista huttua :D, pitanee ottaa tuonnempana iltaa vaikka joku kunnon rentoutus- venytyssessio, jos se auttais....
Tuu meille töihin, ei kellossa tunnit riitä.
 
Tuu meille töihin, ei kellossa tunnit riitä.
Jouuu, ma oon, kiitos kysymasta vaan :), huhkinut omassani aivan taydet tunnit ja yritan olla kotona tekematta yhtaan mitaan siihen viittaavaakaan (no olivas vokaalivoittoinen sana :D) ja kroppaakin oon kurittanut taydelta laidalta etta kaiken jarjen mukaan mun pitas olla raatona taas....mutta ma olenkin yliraato:alien:
 
Ilma viilenee ja ikäänkuin meinais alkaa satamaan... mut ei sada.
Ja mulla on tossa ämpäri ja harja valmiina parvekkeenpesupuuhia varten.

Jos sit viikonloppuna laittais parvekekukkaset?
No akkiakos sen amparis taytat vedella, ruiskautat joukkoon mantysaippuaa ja annat harjalle toviksi hommia :)...eika oo etes paha rasti, vesileikit on kivoja(y)

Mitas kukkasia oot laittamassa :)? Pista nyt parit amppelimansikatkin, ne on katevia ja siita on kiva nappasta kesanmakua aikanaan poskeensa :)
 
No akkiakos sen amparis taytat vedella, ruiskautat joukkoon mantysaippuaa ja annat harjalle toviksi hommia :)...eika oo etes paha rasti, vesileikit on kivoja(y)

Mitas kukkasia oot laittamassa :)? Pista nyt parit amppelimansikatkin, ne on katevia ja siita on kiva nappasta kesanmakua aikanaan poskeensa :)
Sadetta tarttee huuhtelemaan valumajäljet asfaltilta.

Kukkasia en ole vielä päättänyt, valkkaan tarjonnan mukaan. Mansikka kelpais kyllä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä