The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huomenta!
Aina vaan väsyttää yhtä paljon..
Just tuossa mietin, kun yritän kuitenkin joka aamu saada itelleni semmoisen ihan oman, rauhallisen hetken ja oon siis meillä ainut joka kuudelta herää..sillon ku nousee, vessassa käydessä pitää siivota kissan astia ja sen jälkeen hakea ja laittaa niille uutta sapuskaa, keittiössä laittaa kahvit valumaan ja ottaa muki vettä tähän koneelle mukaan hörpittäväksi....kello on jo melkeen 6.20 ja sitten pitääkin jo mennä esikkoa herättää. Siihen jää joku muutama minuutti miulle ihan vaan istua ja rauhottua ajatuksieni kanssa...
Aikasemmin oli kello herättämässä jo puol 6 mut se tuntui liian aikaselta, väsytti vielä enemmän. No, tämmöstä tää kai sitten vaan on.

Kyl tää päivä tästä lähtee joka tapauksessa etenee.. :)
 
Huomenta!
Aina vaan väsyttää yhtä paljon..
Just tuossa mietin, kun yritän kuitenkin joka aamu saada itelleni semmoisen ihan oman, rauhallisen hetken ja oon siis meillä ainut joka kuudelta herää..sillon ku nousee, vessassa käydessä pitää siivota kissan astia ja sen jälkeen hakea ja laittaa niille uutta sapuskaa, keittiössä laittaa kahvit valumaan ja ottaa muki vettä tähän koneelle mukaan hörpittäväksi....kello on jo melkeen 6.20 ja sitten pitääkin jo mennä esikkoa herättää. Siihen jää joku muutama minuutti miulle ihan vaan istua ja rauhottua ajatuksieni kanssa...
Aikasemmin oli kello herättämässä jo puol 6 mut se tuntui liian aikaselta, väsytti vielä enemmän. No, tämmöstä tää kai sitten vaan on.

Kyl tää päivä tästä lähtee joka tapauksessa etenee.. :)
Mä taas herään omia aikojani viiden jälkeen, ei vaan enää nukuta.

Eilen oli ipanat käymässä, aloin jo miettiä aikooko ne muuttaa takas tänne kun vielä yhdeltätoista istuskelivat ihan kaikessa rauhassa. Totesin sitten että mun täytyy lähtee nukkumaan kun pitää herätä 5.30. Oli ne aamuun mennessä kadonneet.
 
Huomenta.

Miten noi innut pitävät niin kamalan kovaänistä tsirputusta? Yö meni ihan persiilleen kun joku himputin satakieli päätti tulla karjumaan pihakoivuun lähelle avonaista makkarinikkunaa... Ja aamulla aloitti vielä kovaäänisempi mustarastas. voivoi.
 
Huomentarallaa :love: olisin noussu jo aiemmin sängystä,mutta kissa nukkui ja kehräsi käden päällä. :D Kohta aamupirtelölle.

Mukavaa perjantaita.:)

Pöh,mun polvet on edelleen kipeet.o_O Eilen koski jos liikautin polvee väärin tai menin sohvalle/ sängylle väärin ja yöllä pakotti viellä molempia jalkoja lonkasta varpaisiin.:unsure:
 
Huomentarallaa :love: olisin noussu jo aiemmin sängystä,mutta kissa nukkui ja kehräsi käden päällä. :D Kohta aamupirtelölle.

Mukavaa perjantaita.:)

Pöh,mun polvet on edelleen kipeet.o_O Eilen koski jos liikautin polvee väärin tai menin sohvalle/ sängylle väärin ja yöllä pakotti viellä molempia jalkoja lonkasta varpaisiin.:unsure:
Mikä sun polvia vaivaa?

Mun polvissa on prikulleen sama vika. Lääkäri ei osannut päättää, voisiko olla yhä syöpähoidoista johtuvaa vai että oiskohan mulle ehkä puhjennut reuma niiden vuoksi. Ti ett johtuuko se jostakin ihan muusta.
 
Kai se on sit ryhdyttävä on sit ryhdyttävä vittumaiseen ja pitkään oikeustaisteluun. Eli kyse on siitä, että keravan kaupungin omistama vuokrataloyhtiö aikoo järjestää pihoja kunnostaessaan kulun naapuriasuntooni n. metrin päästä huoneistoni ainoata ikkunaa ja lävitse hallinnassani olevan piha-alueen.

Kulku naapuriasuntoon hoituisi ketään häiritsemättä talon toisen päädyn kautta, jonne siihen kulku on jo aikoinaan rakennuslupaa haettaessa asemakaavaan piirretty. Nyt tämä vittumainen vuokrataloyhtiö ilmeisesti lehtijutusta suivaantuneena ja verenmaku suupielissä maistuen kostaessaan minulle, aikoo muuttaa kulkuväylän aiemmin kertomallani tavalla toteutettavaksi tekemällä ensin kulkuväylän ja hakee siihen jälkikäteen rakennuslupaa.
:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::poop::poop::poop::poop::poop::poop::poop:
 
Viimeksi muokattu:
Kai se on sit ryhdyttävä on sit ryhdyttävä vittumaiseen ja pitkään oikeustaisteluun. Eli kyse on siitä, että keravan kaupungin omistama vuokrataloyhtiö aikoo järjestää pihoja kunnostaessaan kulun naapuriasuntooni n. metrin päästä huoneistoni ainoata ikkunaa ja lävitse hallinnassani olevan piha-alueen.

Kulku naapuriasuntoon hoituisi ketään häiritsemättä talon toisen päädyn kautta, jonne siihen kulku on jo aikoinaan rakennuslupaa haettaessa asemakaavaan piirretty. Nyt tämä vittumainen vuokrataloyhtiö ilmeisesti lehtijutusta suivaantuneena ja verenmaku suupielissä maistuen kostaessaan minulle, aikoo muuttaa kulkuväylän aiemmin kertomallani tavalla toteutettavaksi tekemällä ensin kulkuväylän ja hakee siihen jälkikäteen rakennuslupaa.
:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::poop::poop::poop::poop::poop::poop::poop:
Hanki nopsaan muutama liito-oravanpipana pihalle ja heti perään Iltsikan toimittaja.
 
Mikä sun polvia vaivaa?

Mun polvissa on prikulleen sama vika. Lääkäri ei osannut päättää, voisiko olla yhä syöpähoidoista johtuvaa vai että oiskohan mulle ehkä puhjennut reuma niiden vuoksi. Ti ett johtuuko se jostakin ihan muusta.
Mulla on nivelrikko,mikä aiheuttaa kipuja :(
Toivottavasti sulla selviää mikä on syy
 
Kai se on sit ryhdyttävä on sit ryhdyttävä vittumaiseen ja pitkään oikeustaisteluun. Eli kyse on siitä, että keravan kaupungin omistama vuokrataloyhtiö aikoo järjestää pihoja kunnostaessaan kulun naapuriasuntooni n. metrin päästä huoneistoni ainoata ikkunaa ja lävitse hallinnassani olevan piha-alueen.

Kulku naapuriasuntoon hoituisi ketään häiritsemättä talon toisen päädyn kautta, jonne siihen kulku on jo aikoinaan rakennuslupaa haettaessa asemakaavaan piirretty. Nyt tämä vittumainen vuokrataloyhtiö ilmeisesti lehtijutusta suivaantuneena ja verenmaku suupielissä maistuen kostaessaan minulle, aikoo muuttaa kulkuväylän aiemmin kertomallani tavalla toteutettavaksi tekemällä ensin kulkuväylän ja hakee siihen jälkikäteen rakennuslupaa.
:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::poop::poop::poop::poop::poop::poop::poop:
Höh,joha ovat vittumaisia. :eek:(n)
 
Kävin yhellä hyväntekeväisyyslounaalla ja siellä oli myös arpoja ni ostin sitten kolme. Ja sain kolme voittoa; kynsienhoitosetin, pienen Body Shopin lahjapakkauksen ja satiinipuuvillalakanan.

Mää en ikinä voita mitään, ja nyt hävetti saada ne kaikki 3 dollarilla :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Tottoroo :) - se on hei cmon perjantaiiiiiiii, eli viikonloppu alkakoon just nyt!!!

Ma karkasin toista vahan aikaisemmin :D - hyi mua, mutta tasan tarkkaan oon ansainnut tuon karkaamiseni ja tiian ettei esimies tykkaa kyttyraa(y), painvastoin - tais huokaista helpotuksesta kun laksin pois kuleksimasta ja vallan kipeita juttuja hopistessa :D

Sita se aikainen ylosnousemus teettaa:alien::barefoot::D...ei mitn kontrollia mistaan :D

Ma oon ihan jaassa, toivottavasti ei enteile mitaan..,mutta nyt villasukat jalkaan ja tyovaatteet puisnurkkaan ja vain huokaisemaan ja nauttimaan vapaista :). Laskeudu sinakin rentoon viikonloppuun :)

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä