The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yinksu
No ei. Se että olisit kesäneiti on ihan vaan positiivista koska nuoren naisen elämän tulee jatkua vaikka hyvän päälle ymmärtämätön mies häipyisikin kuvioista.

Mut vaikka mulla joskus on mielikuvitusta niin en osaa kuvitella tinkulaista kesäneitinä? Sinut on enemmänkin tehty vaimo- aineksista.
En kyl ole nuori...
Ja vissiin ne ainekset vanhentuneita kun ei oo kelvannu kellekään vaimoksi.
 
mä olen vähän huono aseiden kanssa :oops: mun pitää ensin harjoitella tukevampiin kohteisiin ja sit vasta keskittyä ämpärin kaltaiseen pulkannaruun
Ketjusta löytyy jelppinkiä. Ruutis osaa, epek osaa ja mulla on tapana osua kaikkeen minkä näen. On hyvän kiven haaskausta heittää ohi ja joutuu näkemään vaivaa poimiakseen toisen.
Silmänpainetauti vaan sanoo, että mä en enää näe. Mut voin mä konsultoida.
 
Diudau, tuli sitten näemmä otettua kahden tunnin koomapäikkärit*ufopääkkönen*

!!!!

Nyt sitten ihan töttöröö ja vissiin oon ollu lähikontaktissa jonkun pyöräkuormaajan kanssa kun kroppa on makuinen...


Mun päiväkahvikin jäähtyi, kumma juttu ettei säilynyt tossa kupissa lämpimänä tuota aikaa*luimistelee* :D


No, musta tuleekin tooosi kaunis :D:D
 
Kylmä kahvi kaunistaa, mut vatsa ei vedä sitä määrää minkä tämä naama vaatisi.
Kuules, mä nyt kerron sulle tosta yhden asian.

Istuthan sä? Varmasti kanssa?
Istu nyt.

Katopas kun...tää voi kyllä tulla sulle yllätyksenä mutta...ei toi pidä paikkaansa.

Joo, eikö ookin ihan karseeta shaisse- legendaa?

Mutta. Ei se voikaan toimia kun - ja tää on se pointti :)- kaikki naiset on kauniita luonnostaan :). Ja miehet komeita :).

Kahvin ja sen kylmyysasteen kans ei ole siinä asiassa mitään merkitystä.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Yhden pöljä on toisen onni.

Ämpäriä lukuunottamatta en ole mitenkään vakuuttunut siitä, että joku voisi olla pelkästään pöljä?
Niin onkin, yhden pöljä voi olla toisen onni ja siunaus :)

Sen takia...ei kannata sulkea silmiään eikä sydäntään. Ettei missaa omaa helmeään ja onneaan :)


Tosin *varovaisena*....ämpärin kohdalla saa ja pitää olla umpisokea ja kuuro ja tunnoton. Siinä on poikkeus. Vakava semmoinen.
 
Täähän on hyvä, miksi Asiankannattaja molla tätä aina?
Kokeiles joskus ottaa haitari syliin.

Sit kun tota on semmoiset tuhat kertaa kysytty niin alkaa kyrpä kasvamaan paikassa mihin se ei kuulu.

Kysyjät eivät edes tahdo kuulla kyseistä polkkaa. Tahtovat vain tietää osaako haitaristi sen. Eikä siinä edes ole mitään vaikeaa vaan toi on musaopistojen haittarinsoittokurssien peruskauraa siinä missä "metsäkukkia".
 
Kokeiles joskus ottaa haitari syliin.

Sit kun tota on semmoiset tuhat kertaa kysytty niin alkaa kyrpä kasvamaan paikassa mihin se ei kuulu.

Kysyjät eivät edes tahdo kuulla kyseistä polkkaa. Tahtovat vain tietää osaako haitaristi sen. Eikä siinä edes ole mitään vaikeaa vaan toi on musaopistojen haittarinsoittokurssien peruskauraa siinä missä "metsäkukkia".
Voin mie haitarin sylliin otta mutta en ossaa tehä sillä kuin kantaa sen jonnekkin :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä