The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Paula, miksi et ymmärtä selkeää kieltä? Linkkaile nämä jutut muihin ketjuihin, kiitos. Olet häirikkö.
Kyllä minä vastasin krutin kysymykseen, vaikka et sitä tietänkään huomannut? On törkeää laittaa arominvahvennetta uomaan. Sitäpaitsi päätön valitti toisena päivänä oloaan, ett meinaa taju lähteä. Kyllä lähtis taju, jos söisin E620 jossain muodossa. Mut tässä se krutin viesti.
"ei hyvää päivää, onks pepsissä ee kolmikakskymppistä
#311927"
---et ymmärtänyt kysymystä, vai?









 
vierailija
Toi on hyvä yinksun karkotin:ROFLMAO: Mua saa lähellekkään mis on amppareita. Tuun ihan hysteeriseks kun jos omal partsil lentelee saatukka jos tulee sisälle.
Kai erotat apiaisen mehiläisestä? Ja niitäkin on monen luontoisia....
Katso, miten mehiläinen torjuu ampiaisen hyökkäystä:
http://www.arkive.org/common-wasp/vespula-vulgaris/video-12a.html
Ihmisen kannalta on olennaista se, että ne ötökät haistaa adrenaliinin, mikä ihmisestä erittyy ja siksi ei kannattaisi lisätä hysteriaa millään kauhuelokuvalla esimerkiksi - mut mehiläinen kuolee aina itsekin, jos se pistää - ampiaisesta en tiedäkään, miten sille käy.
 
vierailija
Tuntuu vähän sellaiselta, että too good to be true. Tähän vois melkein tottua, ko nousee sängystä ja pääsee terassille aamukahville kattelemaan peltoa ja ei kuulu muutako hiljaisuutta ja lintujen sirputusta. (Ja tyypin höpinöitä.)

Nyt jännittää se opiskelupaikka entistä enemmän, oon noussu toiselle varasijalle :alien: Pian selviää napsahtaako kohalle neljän vuoden pk-seutulaisuus.
----katos, sehän se olikin:)
Siis kahvikirahvi?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä