The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kyllä niitä riittää vaikka kuinka paljon vielä. ns, varaosina.
Joo, Ilveskallio oli täynnä "varaosia" jo -87

Mut tosta maastokelpoisuudesta... Pasiin kun laittoi ketjut pyöriin, niin sillä pääsi jokseenkin joka paikkaan mihin pyörillä voi päästä. Yks Pasi tosin meitin joukkueella uppos ikkunoita myöten suohon eikä päässy omin voimin pois joten tarvittiin toinen Pasi vetämään se suosta pois...
Bankku (NaSu) taas sit menee jokseenkin joka paikkaan mihin vaan mahtuu, tosin puuhun sillä ei kiivetä eikä sillä puita kaadeta. Mut maastokelpoisempaa vekotinta ei o keksitty.
Ja sekä Pasi, että Bankku on rekisteröitävissä tieliikennekäyttöön. T-72 ei niinkään.
Bankkuja jopa sillointällöin näkyy myynnissä hyvinkin edukkaasti. Ostajan vaan pitää hyväksyä kulutus ja se, että telat menevät vaihtoon viidentonnin välein- ja se maksaa enemmän kuin vekottimella oli hintaa.
 
vierailija
Ja kun valituslinjalle lähdin, niin jatkan.

Miehen eksän siis piti tulla lapsensa (miehen lapsi siis myös) kanssa tänne eilen. Mutta pikkuneidille iskikin kylässä muillakin lapsilla ollut vatsatauti.

Nyt on neiti sit ollut sairaalassa tiputuksessa ja äitinsä on tiputellut kotonakin (on sairaanhoitaja) ja yhä vieläkin pieni kuulemma oksentelee. Ja on jättihätä!

Mun penskoilla on ollut pienempinäkin (neiti siis täyttää pian kuusi) pidempään ketstäneitä yrjötauteja eikä koko maailma siihen ole pysähtynyt.

Siis onko KAKSI vuorokautta kestänyt oksutauti ton ikäisellä tiputusta vaaativa? Kysynpä vaan. :oops:
Eiköhän ne sairaalassa paremmin tiedä tiputuksen tarpeesta kuin sinä, nämä helteet vielä päälle. Typerä kommentti.
 
vierailija
Ja nyt soittaa sit miehen ensimmäinen eksä. Häslinkiä kun tuli ton nuorimman lapsosen takia...

Hassua, että tää eka eksä (useamman lapsen äiti) ei oo lainkaan noin hysteerinen kuin tää toinen, vaan ymmärtää miksi suunnitelmia vaan pitää muuttaa...

Mut milloinkohan tulee se hetki kun meidän suuunnitelmat eivät muutu kaikkien muiden suunnitlelmien, juttujen tai óksutautien vuoksi?

Ei vissiin ikinä. Etävanhemman syyllisyys saa muuttamaan ja muttumaan.

Mitäs erosit ja mitäs otit kahdesti eronneen miehen, nih.
Itse olet soppasi keittänyt kun näyt ottaneen miehen jolla on lapsosia useamman naisen kanssa. Tämä viimeisin ex on ilmeisesti kauniimpi kuin se sitä aikaisempi ex, koska hän on hysteerinen jos lapsi vatsataudissa, pilaten SUN päivän sairaalla kakarallaan. Siis mitä.

:D
 
anteeksi siitä.

Tietämättömyyteni tulee läpi kyllä.
Tietämättömyys asiassa on ihan hyvä juttu. Omakohtaista kokemusta mä en toivo edes pahimmalle vihamiehelleni. (Eikä mulla semmoisia taida edes olla) Joten äläpä pyytele anteeksi.

Saako ketjussa puhua asiaa?

Alkoholistiksi tullaan juomalla. Tarpeeksi. Tarpeeksi on jokaisen henkilökohtainen määrä ja aika, mutta jokaiselta se raja löytyy. Siitä ei ole paluuta. Koskaan, koska aivokemia on muuttunut siten, että viina on tehnyt pysyvän varauksen pään sisään.

Sattuneesta syystä mä tunnen monta joilla vuosien raittius on kaatunut yhteen saunakaljaan... ja siitä kahden viikon päästä miestä onkin sit kärrätty paskat housuissa katkolle.

Samasta syystä mä tunnen useammankin tapauksen, missä vaimo on kestänyt juovaa miestä, koska juodessa ei ole paha ja selvinpäin on jopa hyvä. Mut miehen raitistumista nainen ei ole kestänytkään. Kas kun viinan tilalle tulee Niina - täyttämään sitä tyhjiötä minkä viinasta luopuminen jättää - niin se on liian raskasta.

Tukijoukot ovat hyviä olemassa jos he ovat siellä katsomossa. Kehässä ei kukaan voi auttaa.
 
vierailija
Ja kun valituslinjalle lähdin, niin jatkan.

Miehen eksän siis piti tulla lapsensa (miehen lapsi siis myös) kanssa tänne eilen. Mutta pikkuneidille iskikin kylässä muillakin lapsilla ollut vatsatauti.

Nyt on neiti sit ollut sairaalassa tiputuksessa ja äitinsä on tiputellut kotonakin (on sairaanhoitaja) ja yhä vieläkin pieni kuulemma oksentelee. Ja on jättihätä!

Mun penskoilla on ollut pienempinäkin (neiti siis täyttää pian kuusi) pidempään ketstäneitä yrjötauteja eikä koko maailma siihen ole pysähtynyt.

Siis onko KAKSI vuorokautta kestänyt oksutauti ton ikäisellä tiputusta vaaativa? Kysynpä vaan. :oops:
Vastaus kysymykseesi on kyllä, KAKSI vuorokautta kestänyt oksutauti voi olla tarpeen 6 vuotiaalle. Asiat eivät ole niin yksinkertaisia.
On monesta asiasta kiinni mitä keho kestää ilman apuja.
 
Tietämättömyys asiassa on ihan hyvä juttu. Omakohtaista kokemusta mä en toivo edes pahimmalle vihamiehelleni. (Eikä mulla semmoisia taida edes olla) Joten äläpä pyytele anteeksi.

Saako ketjussa puhua asiaa?

Alkoholistiksi tullaan juomalla. Tarpeeksi. Tarpeeksi on jokaisen henkilökohtainen määrä ja aika, mutta jokaiselta se raja löytyy. Siitä ei ole paluuta. Koskaan, koska aivokemia on muuttunut siten, että viina on tehnyt pysyvän varauksen pään sisään.

Sattuneesta syystä mä tunnen monta joilla vuosien raittius on kaatunut yhteen saunakaljaan... ja siitä kahden viikon päästä miestä onkin sit kärrätty paskat housuissa katkolle.

Samasta syystä mä tunnen useammankin tapauksen, missä vaimo on kestänyt juovaa miestä, koska juodessa ei ole paha ja selvinpäin on jopa hyvä. Mut miehen raitistumista nainen ei ole kestänytkään. Kas kun viinan tilalle tulee Niina - täyttämään sitä tyhjiötä minkä viinasta luopuminen jättää - niin se on liian raskasta.

Tukijoukot ovat hyviä olemassa jos he ovat siellä katsomossa. Kehässä ei kukaan voi auttaa.
..ja taas mokoma vastaan:barefoot:

Tukijoukot on hyvästä ja vaiko he ikään kuin olisivat siellä katsomossa, niin kyllä se heidän tsemppaus ja se olemassaoleminen vain näkyy myös siellä kehässä.

Hekin kun antavat sille taistelijalle lisää voimaa ja uskoa ja luottamusta :).

Yksin sitä kamppailua ei voiteta. Vaan yhdessä joukolla.
 
..ja taas mokoma vastaan:barefoot:

Tukijoukot on hyvästä ja vaiko he ikään kuin olisivat siellä katsomossa, niin kyllä se heidän tsemppaus ja se olemassaoleminen vain näkyy myös siellä kehässä.

Hekin kun antavat sille taistelijalle lisää voimaa ja uskoa ja luottamusta :).

Yksin sitä kamppailua ei voiteta. Vaan yhdessä joukolla.
Kröh, tuohon täytyy sanoa muutama sana. Alkoholismi on sairaus ja parantumisen tahto löytyy ihmisestä itsestään. Tsemppaus on tietysti hienoa, mutta ilman sitä parantumisen tahtoa täysin turhanaikaista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä