The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mie kävin kirjastossa,kiva ilma.
Eläinlääkäri soitti Hertan koepalasta ja patologin lausunnosta, allerginen iho-reaktio/ tulehdus johtuu todennäköisesti ruoka-allergiasta. Onneksi ei oo pahin vaihtoehto eikä pöly tai pölypunkki. Pitäisi ruveta selvittämään mikä ruoka aiheuttaa allergian
 
Viimeksi muokattu:
Muutama hassu astetta pakkasta ja ihana auringon paiste:love:...taivaanranta kauniin vaalean oranssisena ja sinistä väriäkin pilkottaa pilvenhattaroiden lomasta:love:...


Ihanaa perjantaita sulle:)


...mä otan kamalan makuista kahvia kupillisen :coffee::D...ja jatkan huikea päivän nauttimista!!! Ihan mielettömän kiva fiilis itelläni, semmonen että voisin halata ihan jokaista, pyöräyttää kunnolla ympäri ja sipistä korvaan jotain mukavaa :D

Ipanakolmikko:love:...suuresti siunattu olen heillä :)...ja elämä itessään :love:..vastoinkäymisineen kaikkineen kuitenkin oma suuri ainutlaatuinen seikkailu:love:...nauti itsekin omastasi(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Kais
...awww:love:....vai vielä erityismulukku :D

Mie varmaan oon toisten mielestä välistä/useesti tommonen:D(y)...viimeksi tänään ainakin muutaman aikuisen silmienpyörittelyn ja suunnapsautuksien verran:oops::D...ei voi niin mitään, mie oon hukattu tapaus siinä etten varmaan koskaan kasva täyspäiseksi aikuiseksi:notworthy:...nauran liikaa ja ihan taatusti väärissä paikoissakin, höpisenkin liiaksi ja heitän helposti hurlumheiksi:barefoot:...tänään vallankin meni ihan satasella hörhöilyksi mutta...tiiätkö mitä, oli kyllä uu lallal laa törkeen kivaakin :D:love:!

Että senkus vaan rullaat simmus tärviölle mun kanssa, mä pärrään sulle ja pörrötän kampaukses sekaisin ja pussaan pyörryksiin jos siltä sattuu tuntumaan :D!
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Mutta hei, nyt tää jääkentän kauhukaksikko :D lähtee pitämään älämölöä ja karmeeta naurunremakkaa (y)...

Ellunen murunen - pidä ihunaa ystäväsi kanssa:love:! Ja ketkuttele tanzzien kinttus tärviölle sekä visko korkkarit kattoon :D...annat palaa ja nautit elostas ja ilostas, nainen:love:

Jees, hokkarit kantoon(y)...sulle läjä lentopusuja ja hyvää mieltä:), muikka muuuiiiii!!
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Kais
Höööh, mutsi käväs ja motkotti siitä, kun mulla on useita pahvilaatikoita purkamati siellä sun täällä ja kaikki kamat vielä hujan hajan muuton jäljiltä.
Tokasin vain, että kyllä ne ehkä jo juhannuksena on jossain
Äidit ny vaan on tommosii.

Laatikoissahan kamat on just hirveen hyvin tallessa. Jos ne ottaa laatikoista pois niin ne leviää ympäri kämppää.
 
Riippuu mitkä posket
meitsörin pyllyposket on nyt tosi punaset kun kävi ulkona pelkässä pipossa:barefoot:

jaahas....olkaahan sitten tappelemati tämä ilta :)
tällä hetkellä väsyttää niin paljon ettei huvittais lähtee yhtään mihinkään..muuta kuin sänkyyn nukkumaan, mutta kai se on vaan yritettävä. eiköhän sitä virkisty tuolla tien päällä :)

halit kaikille ja syvä toive että ihmiset selvittäis välinsä toistensa kanssa kuntoon...huomiseks viimestään, kiitos:oops::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä