The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
TaNpere jo itessään kuulostaa ihanalta reissupaikalta:), mä oon aina tykänny siitä kaupungista...mutta että vielä musikaaliinkin :love:! Mitä meet kattomaan :)?

Sä nyt oon niin kaunis, ettet mitään meikkipussia kaipaakaan ja hiukset sulla on valmiiksi kruununa :)...iteasiassa tässä loppuvuodesta oli lehdessä juttua isostikin että teatterit kaipaavat lisää katsojia ja sanoivatkin että liian monella on semmoinen käsitys että teatteriin pitää olla ykkösten ykkösissä mutta että "hupparikansa" on enemmän kuin tervetullutta eli ei tarttis aina miettiä sitä vaatetusta niiiin tarkoin... Tosin on se musta kiva välillä ihan laittautuakin ja onhan se toisten ihmisten kunnioittamista samalla.


Eniveis - kuulostaa hienolta :)! Oot kyllä ansainnut kaiken hemmottelun itelles :)
Meen katsomaan We Rock :)

Eikä se meikki tätä naamaa juuri kummemmaksi tee mutta mökkivaatteet on kaukana jopa siitä hupparikansasta :D villasukat ja maalitahraiset verkkarit
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Trumppi on saanut jo maailmanlopun kellon siirtymään puoli minuuttia eteenpäin (y) Vaikkakin vielä on 2,5 minuuttia keskiyöhön, mutta silti laitetaas viisua soimaan.
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
:love:

Mulla on niin jalat hyytelöä, pakarat ja reidet pinkeinä, posket ja vatsalihakset kipeinä ja...mä vaan en voi olla hymyilemättä vaikka poskiin sattuukin...:)

On niin ihanaa nähdä nuoriso-osaston yhteenkuuluvuutta ja me- henkeä ja sitä aitoa elämisen riemua:)...tuikkivia silmiä, ihan hervotonta hyväntahtoista ja - tuulista läppää (y)...

Ja mä oon niin etuoikeutettu kun saan nähdä tuon nuorisoporukan kasvavan ja kehittyvän näin läheltä:) :love:

...joo, yritän hillitä lässytyksiäni:barefoot:

Ihanaa iltaa sulle :)*huiskutan*
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Käsittämättömän lumoava kuva :love:! Ihan huikeat revontulet!

Tuollaista väri- ilottelua en ole nähnyt, ainoastaan niitä vihreitä sävyjä ja ihan pieniä ääniä, sitä jännää suihketta kuullut....ja hei, revontulista lähtee ääniä oikeesti :)!

Jos tommoisen oikeesti näkisin, niin olisin mykistynyt moisesta kokemuksesta. Hiljaiseksi laittaisi ja tuntuisi samalla tosi pikkiriikkiseltä olo kaiken tuommoisen äärellä :)...kylmät väreet menee muuten pitkin kroppaa kun tuota kuvaakin vain katsoo, kaunista on :love:...maagisen mystistä, satumaisemaa:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä