The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä köhisin puoli yötä. Mutta menikö se täysikuu jo? Oispa päässyt kahdesta kärpäsestä yhdellä iskulla jos meni.
Onks sullakin vaikeuksia nukkua täysikuun aikaan hyvin? Mulla on mutta hirveen moni nauraa sille ja väittää ettei kuu muka vaikuta mihinkään unienlaatuihin...mutta kukaan ei oo osannut selittää miks esim. täydenkuun aikaan sydän hakkaa yöllä paljon lujempaa, on levoton olo, eikä nukkumisesta meinaa tulla yhtään mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Onks sullakin vaikeuksia nukkua täysikuun aikaan hyvin? Mulla on mutta hirveen moni nauraa sille ja väittää ettei kuu muka vaikuta mihinkään unienlaatuihin...mutta kukaan ei oo osannut selittää miks esim. täydenkuun aikaan sydän hakkaa yöllä paljon lujempaa, on levoton olo, eikä nukkumisesta meinaa tulla yhtään mitään.
Mä valvon kolme täyttäkuuta edeltävää yötä. Sit kun kuu on pyöreä ja upea, uni maittaa jo. Mieluusti valvoisin silloinkin ja ihastelisn sitä ulkona.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Huomenta/ päivää höpönassut :)

Halaukset huonosti nukkuneille,väsyneille & sairaillle :love:

Mie nukuin melkein yheksään,kissat ruokin klo 7.30 :):D
Heräsin kyllä yöllä 3 kertaa mutta aika hyvin nukuin.

Aamupala & kahvi syöty ja juotu, vaatteet päällä ja tiskattu & linssi-paputaikina oottaa jääkaapissa :)
Lisää kahvia :coffee:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mä olen nukkuessakin rauhallinen. Peitto ei tipu pois. On koko ajan mun päällä. :D
Ensin uni ei meinannut tulla. Melkein puoli kaks joku jätkä lauloi ekan kerroksen parvekkeen alla. Myöhemmin heräsin taas ja taas. :cautious:
Sulle lauloi serenaadia siellä:love: ja sää vaan käänsit kylkee ja jatkoit unia:unsure:...miltä nyt niinku omasta mielestä tuntuu hei kuule??:cautious:
 
vierailija
Onks sullakin vaikeuksia nukkua täysikuun aikaan hyvin? Mulla on mutta hirveen moni nauraa sille ja väittää ettei kuu muka vaikuta mihinkään unienlaatuihin...mutta kukaan ei oo osannut selittää miks esim. täydenkuun aikaan sydän hakkaa yöllä paljon lujempaa, on levoton olo, eikä nukkumisesta meinaa tulla yhtään mitään.
http://www.ylakuu.com/suomi/sisluet.htm

Uudenkuun aikaan sama asia, vaikkei moni tiedä sitä, koska kse kuu ei näy.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Fantzu
Noi on ihania kanssa ja sitten ragdollit ja norjalaiset metsäkissat...ja ja vaikka mitkä kaikki rodut:love::love:
Kaikki ovat ihunia. :love:

Mä taidan ottaa kissan kun jään eläkkeelle. Senkin uhalla että on allergia. Enkä luovu siitä vaikka mikä olisi. Ei tarvitse olla yksin. On edes kissa seurana. Nyt ei ole niin yksinäistä kun arki menee töissä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä