The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun mielipiteeni on se, et kandee kokeilla tota säilykepurkki- ideaa ensin. Jos siis uhrilammas ei o ihan parikymppinen. Aikuisempia miehiä kandee lähestyä vatsan kautta.

Eli kun purkki on auki voi sanoa kiitos ja että olen täs tekemässä vesipedoille voileipiä, maistuisiko yksi? Jos maistuu, niin aurinkorasvoja voi levittää syönnin jälkeen.

Päinvastaisessa järjestyksessä taas joutuu voikkarin syömään rasvaisin näpein.

(Puhumattakaan siitä, et niil rasvanäpeillä se uljas uroskaan ei saa sitä purkkia auki, mikä olis sit nolostuttavaa.)
Toivottavasti vaan ei olis allergioita tai pitää ottaa kymmentä eri sorttia mukaan :D
Enkä katsele parikymppisiä ainakaan sillä silmällä :D
 
Mä kävin aiemmin tossa kaupassa, ja se riitti ulkoiluks tälle päivälle. Tuntu että sulan. Tulee niin tukala olo tollasella helteellä, kun on ihan valkonen iho |O

Ehkä sit auringonlaskun jälkeen vois mennä kävelylle :xmas:
 
Iiiks muuten, miul on ens viikon ke ekat ajotunnit!!*en tiiä mikä hymiö tähän nyt sit kävis*
En o minäkään missään nähny jännäkakkahymiötä.

Hyvin se menee. Et sinä muutamaan ekaan ajotuntiin liikenteeseen lähde.
Tyhjällä parkkiksella pyörittelet autoa ja opettelet jarruttamaan.

Ja se moottorin sammuminen on ihan normaalia.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Nää ilmat on jo ihan huono vitsi :kieh:. Edelleen varjossa 31 astetta. Mie sulan. Ja miun on vissiin parempi hautautua johonkin piiloon, koska miun niin lempeä luonne katoaa johonkin taivaan tuuliin näillä ilmoilla :vampire:. Kaikki ihmeelliset laahustaja kanssaihmiset kylillä saa miut ärtyneeksi :ashamed:.

Mutta kahvit juon vaikka ois miten kuuma tahansa :p.

Ja iltaa :wave:.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä