The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Pitäisköhän se tiskata noi pari hassua kippoa tuosta ennen kun äiti tulee. Jaksaisko sitä. Oikeesti tekis kyllä mieli heittäytyä sänkyyn ja nukahtaa, ei ollu niin hyvä unoset viime yönä. Muttako se lapsi tullee kohta, jännä nähä miten sujuu taas. Äiti kehu että se on ollu järjestelmällinen terroristi sen aikaa mitä on ollu mummilassa.
 
En suostu maksamaan :mad: tässä yksi syy miksen pidä kyseisestä luurista.
Nooh, jos vähän perehtyy niin saaphan niitä tehtyä, se vaan on työteliästä, kun siitä VOISI tehdä tosi helppoakin. On siihen appsejakin olemassa, käytin jotain sellasta aikanaan kun oli iLuuri.

Epäilen muuten että soittoäänillä on joku sekuntiraja muutenkin mitä voi maksimissaan olla, kun tarkoitus ei ole olla mikään jukeboksi vaan soittoääni :D
 
iTunes muutes sinne koneelle niinkuin olis jo!

Sieltä saa kivoja soittareita ja hälyääniä.

Jos ei itse jaksa väsätä (voi olla vähän ärsyttävää puuhaa aloittelijalle).
Taisin ladata sen jo, kun etsin erilaisia keinoja siirtää puhelinmuistio. Oon vaan nyt vähän epäluulonen, kun tuossa jotain lataillessa mun tietokoneelle ryömi joku hiien buenosearch... Pelkään, että sössin ja tuhoan kaiken :snotty:
 
Pitäisköhän se tiskata noi pari hassua kippoa tuosta ennen kun äiti tulee. Jaksaisko sitä. Oikeesti tekis kyllä mieli heittäytyä sänkyyn ja nukahtaa, ei ollu niin hyvä unoset viime yönä. Muttako se lapsi tullee kohta, jännä nähä miten sujuu taas. Äiti kehu että se on ollu järjestelmällinen terroristi sen aikaa mitä on ollu mummilassa.
Onko tämä siis parempi kuin holtiton terroristi :confused:
 
On niin ärsyttävää etten viitsi enää kokeilla. Mä en ainakaan onnistunut tekemään pidempiä kuin 29 sekkaa kestäviä soittoääniä.
Eikös joissain nokian puhelimissa ole sama juttu?
Vai oliko se 39sek.

Tämäkin on yksi vaihtoehto kotosalla ollessa. Mutta ei sitä minnekään reissuille jaksa haalata.
Tuo on totta :)
 
Nooh, jos vähän perehtyy niin saaphan niitä tehtyä, se vaan on työteliästä, kun siitä VOISI tehdä tosi helppoakin. On siihen appsejakin olemassa, käytin jotain sellasta aikanaan kun oli iLuuri.

Epäilen muuten että soittoäänillä on joku sekuntiraja muutenkin mitä voi maksimissaan olla, kun tarkoitus ei ole olla mikään jukeboksi vaan soittoääni :D
Ja jos on esim vastaaja niin puheluhan ohjautuu sinne jonkun tietyn ajan päästä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä