The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Piti miun käydä kans laittaa ruokaa tulemaan..

Huolettaa tuo toinen kissa..se on aina välillä saanu jotain ihmekohtauksia, jolloin se juoksee ihan hulluna ees taas kämppää. Sit kun se pysähtyy, selvästikin hengästyttää ja sit se läähättää. On aika tuhdissa kunnossa tuo kissa ja silti tekee noita pyrähdyksiä...pettääköhän sillä pumppu pian?: /
 
IhQ
Piti muuten eilen käydä ihan asiakseen tsekkaamassa että mitä himputtia siinä Vadelmavene-biisissä oikeen lauletaan. :D Ensin en kiinnittäny siihen oikeen ees huomioo, kun sen pätkän telkassa kuulin, luulin että se on enkkua tai jotain ihmekieltä.
Sit joku sanoi että se laulaa suomeks, niin olin vähä et wtf? :confused:
Eilen sit lopulta muistin käydä niitä sanojakin vilkasemas :D
 
Voi perkeleen perkele. Heräsin siihen, ku ukkonen paukutti tässä päällä melkosen voimakkaalla äänellä, mulla siis oli korvatulpatkin korvissa. Sit päätin viimein nousta ylös, ku tuntu ettei loppua näy. Sain keiteltyä kaffeet, nii eiköhän se ukkonen päättäny loppua. Olisin kyllä voinu jatkaa vielä uniani, kun en aamulla meinannu saada unta millään.




Noo, vika yö edessä, kait se menee vähän pienemmilläki unilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30138737:
Voi perkeleen perkele. Heräsin siihen, ku ukkonen paukutti tässä päällä melkosen voimakkaalla äänellä, mulla siis oli korvatulpatkin korvissa. Sit päätin viimein nousta ylös, ku tuntu ettei loppua näy. Sain keiteltyä kaffeet, nii eiköhän se ukkonen päättäny loppua. Olisin kyllä voinu jatkaa vielä uniani, kun en aamulla meinannu saada unta millään.




Noo, vika yö edessä, kait se menee vähän pienemmilläki unilla.
:hug: Luuletko, että pienet päiväunet onnistuisi myöhemmin?
 
Onko teillä joku kuva mikä ei poistu mielestä vaikka kuinka yrittäis? Aina kun suljen silmät niin mulle tulee yksi ei niin kiva näky mieleen ja ei se lähde pois. Inhottavaa sellainen kun tuntuu että ei voi silmiään sulkea kun se kuva pläjähtää heti silmille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30138759:
Ei ole. Kuulostaa inhottavalle :hug:.
Se on.Eilenkin tai siis tänään kun menin nukkumaan niin kun suljin silmät niin se kuva iski heti ja tuli ahdistus kun ei voinut alkaa nukkumaan.Pakko oli laittaa valot ja pyöriä ja hyöriä sängyssä kun ei uni tullut.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä