The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...nyt niin houkuttelis ja kovasti ottaa toi reino tosta pihasta ja suunnata sen keula kohti pärinäpaikkoja. Seistä jossain jumalan selän takana itikoitten ja paarmojen kupattavana ja vain sekunnin verran näkis niitä helvetin koneita maailman parhaitten kuskien siivittäminä. Ja sitten sais kuulla sitä asiantuntevaa tietämystä ja hymistelyä ja spekulaatiota...

Toisaalta toi paikka ja tapahtuma nyt vois olla vaikka joku raumalainen pitsinnypläyskilipailukin. Kunhan vaan olis ja kaukana tai jotain.

Meillä on hankalaa. Tai ei - mulla on hankalaa ja vaikeeta ja haasteellista. Muilla on normaalia, kuulemma. Mutta onneksi on jo perjantai :)!
 
...nyt niin houkuttelis ja kovasti ottaa toi reino tosta pihasta ja suunnata sen keula kohti pärinäpaikkoja. Seistä jossain jumalan selän takana itikoitten ja paarmojen kupattavana ja vain sekunnin verran näkis niitä helvetin koneita maailman parhaitten kuskien siivittäminä. Ja sitten sais kuulla sitä asiantuntevaa tietämystä ja hymistelyä ja spekulaatiota...

Toisaalta toi paikka ja tapahtuma nyt vois olla vaikka joku raumalainen pitsinnypläyskilipailukin. Kunhan vaan olis ja kaukana tai jotain.

Meillä on hankalaa. Tai ei - mulla on hankalaa ja vaikeeta ja haasteellista. Muilla on normaalia, kuulemma. Mutta onneksi on jo perjantai :)!
Elämä on.

Kelpais minullekin joku vastaavanlainen irtiotto.
 
IhQ
...nyt niin houkuttelis ja kovasti ottaa toi reino tosta pihasta ja suunnata sen keula kohti pärinäpaikkoja. Seistä jossain jumalan selän takana itikoitten ja paarmojen kupattavana ja vain sekunnin verran näkis niitä helvetin koneita maailman parhaitten kuskien siivittäminä. Ja sitten sais kuulla sitä asiantuntevaa tietämystä ja hymistelyä ja spekulaatiota...

Toisaalta toi paikka ja tapahtuma nyt vois olla vaikka joku raumalainen pitsinnypläyskilipailukin. Kunhan vaan olis ja kaukana tai jotain.

Meillä on hankalaa. Tai ei - mulla on hankalaa ja vaikeeta ja haasteellista. Muilla on normaalia, kuulemma. Mutta onneksi on jo perjantai :)!
:hug: vähän samansuuntaisia mietteitä..tosin nuo itikat ja paarmat voisin skipata :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30141748:
Huomenta Pörröt :kiss:.
Velhotar :kiss:


...ihan oikeesti...laita tulemaan vaikka pisaran murunen sitä juomaa, jotta kestää ja jaksaa ja pystyy kykenemään tuota yhtä koijaria ja vallankin tätä toista taantuvaa :snotty:

Suurin murhe tässä taantuvassa tapauksessa, mennee persiilteen meinaa ihan kaikki hommat - virkistää näin välistä :D
 
Huomenta!
*haukotus*

Ei tuu mitään,maanataina alkaa työt ja en ole vieläkään oppinut palaamaan työrytmiin,piti tänää herätä aikasin, mutta ei onnistunut vaikka yritin. ajattelin et jos hetken vielä... ja se hetki oli 2h. Kuitenkin menin jo 2h aiemmin nukkumaan kuin viime aikoina. Ja se "kauhukuva" kuva taas iski illalla silmiin ja aamulla muistin asian heti kun silmät auki sain.Ahdistavaa: /
 
Elämä on.

Kelpais minullekin joku vastaavanlainen irtiotto.
Juu, laiffia pukkaa oikein reteesti :D

Tää viikko on ollut semmosta suossa rämpimistä jo ihan omassa osoitteessakin mutta kun niskaan kaatuu vielä tilanteita muualtakin, joihin on pakko puuttua ja toimia ja terapoida ja .....ja mun kahvikin on ollut aivan ala- arvoista ryystettävää kun ihan ite olen sitä joutunut väsäämään :snotty:

Hampaat irvessä mennään ja käännetään se toinenkin persikkaposki :p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä