The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niin jotta morjensta morjens vaan kaikille :wave: :D

Ulkona on ihana, joltisakin raukean oloinen ilta - semmoinen köllötyslämmin :)
Torpassa on päivän aikana ollut tilanteita niiiiiin paljon, että mä tässä yhteen aikaan aattelin jo lähteä uutta aluevaltausta tekemään....mä voisin olla melko haka liikennepoliisina :rolleyes:...sen verta hienosti mulla kyllä tänään kädet viuhtoivat :D

Nyt odottelen pannukakun valmistumista uunista. Kardemumman tuoksu on muuten :heart:
 
:hug:

Loivennahan jännitysmomenttiasi ja raota salaisuutesi verhoa....mä tiiän että haluat avatua kuitenkin:rolleyes: :D

Ja mä en ole utelias. Nih. :snotty:
Oivoivoviivoiiii :D

Miun niin tekis mieli mutta kun en voi :D

Ja arvaappa, mie vihaan niin paljon varsinkin naamakirjassa näitä mysteeri kirjotuksia joiden kirjottajalta joutuu nyhtäämään rippasenkin lisä infoa kaksin käsin :LOL:

Taikka päivitykset kuin ollaan sairaalan ensiavussa,
mutta ei vahingossakaan voi lisäinfota onko kyse nyt muksun korvatulehduksesta, sydänkohtauksesta vai joku jäänyt peräti junan alle :rolleyes:

Nyt sorruin itse ihan samaan syntiin :LOL:

Anteeksi :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Oivoivoviivoiiii :D

Miun niin tekis mieli mutta kun en voi :D

Ja arvaappa, mie vihaan niin paljon varsinkin naamakirjassa näitä mysteeri kirjotuksia joiden kirjottajalta joutuu nyhtäämään rippasenkin lisä infoa kaksin käsin :LOL:

Taikka päivitykset kuin ollaan sairaalan ensiavussa,
mutta ei vahingossakaan voi lisäinfota onko kyse nyt muksun korvatulehduksesta, sydänkohtauksesta vai joku jäänyt peräti junan alle :rolleyes:

Nyt sorruin itse ihan samaan syntiin :LOL:

Anteeksi :ashamed:
:D

No hpfh vaan sun kanssas sitten.


Ei se kuitenkaan mikään hyvä juttu ois ollutkaan :xmas: :D

Ei vais - koetahan kestää olotilassasi eli sietää niitä miljoonia,miljoonia!!!, jännäkakkamomenttiperhosia :hug:

Toivottavasti kuitenkin on kyseessä jotain ihan törkeenhuippuihanaa :)!
 
IhQ
Jaah, että huomenna tuleekin sitten miun vanhemmat käymään..miehen synttäreitä juhlimaan...ei kyl ollu tarkoitus kutsua ketään. Mutta kaipa se on pakko koittaa siivoilla vähän ja imuroida aamulla, pannari kuulemma riittää kahvileiväksi :)
 
:D

No hpfh vaan sun kanssas sitten.


Ei se kuitenkaan mikään hyvä juttu ois ollutkaan :xmas: :D

Ei vais - koetahan kestää olotilassasi eli sietää niitä miljoonia,miljoonia!!!, jännäkakkamomenttiperhosia :hug:

Toivottavasti kuitenkin on kyseessä jotain ihan törkeenhuippuihanaa :)!
Ei ollutkaan, oikeesti (aikuisten oikeesti) aika tylsä juttu :D

Mie koetan kestää, en mene laskuvarjohyppäämään (daa, raskaana) tai muutakaan super mahtavaa, mutta astun pois omalta mukavuus alueelta ja joudun (pääsen) ehkä laajentamaan ja kyseenalaistamaan taas pikkaisen omaa maailmankatsomusta :D

Ihanan ympäripyöreetä :D :ashamed:

Mutta kiitos :hug: :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Ei ollutkaan, oikeesti (aikuisten oikeesti) aika tylsä juttu :D

Mie koetan kestää, en mene laskuvarjohyppäämään (daa, raskaana) tai muutakaan super mahtavaa, mutta astun pois omalta mukavuus alueelta ja joudun (pääsen) ehkä laajentamaan ja kyseenalaistamaan taas pikkaisen omaa maailmankatsomusta :D

Ihanan ympäripyöreetä :D :ashamed:

Mutta kiitos :hug: :)
Eikä kun sullahan pukkaa hienoa kokemusta ja elämystä mitä ilmeisimmin - se on aina vaan yhtä huikeeta oppimiskokemusta ja oman itsensä ällistelyä, kun pääsee ravistelemaan eloansa tavalla jos toisellakin :).

Oivallista ympäripyöreetä kokemusta!
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Ei siinä muistaakseni näkynyt vatsa :D
Ja oli löysähkö paitakin päällä :D
Pitäiskö mun kertoa? Vaik kyl mä oletan, et jokainen täysi- ikäinen nainen asian tietää.

Meil miehillä on röntgenkatse. Me nähdään kaikki naiset aina alasti riippumatta siitä mitä heillä on päällä.
Toi taito kehittyy poikkeuksetta jokaiselle miehelle viimeistään murrosiässä.

Ton vuoksi mieheltä on ihan turha kysyä miltä joku vaate näyttää. Ei kukaan mies sitä vaatetta näe jos se on naisen päällä.

Niih.
 
Pitäiskö mun kertoa? Vaik kyl mä oletan, et jokainen täysi- ikäinen nainen asian tietää.

Meil miehillä on röntgenkatse. Me nähdään kaikki naiset aina alasti riippumatta siitä mitä heillä on päällä.
Toi taito kehittyy poikkeuksetta jokaiselle miehelle viimeistään murrosiässä.

Ton vuoksi mieheltä on ihan turha kysyä miltä joku vaate näyttää. Ei kukaan mies sitä vaatetta näe jos se on naisen päällä.

Niih.
Samantien voi siis alkaa liikkua kaikkialla alasti :D
 
Nyt on muuten hankittuna velloksille koulureput ja muutkin vermeet! Huh huijaa - luojan lykky, sillä olihan taas semmonen reissundeerus ihmisten ilmoille, että ei kyllä ihan vähälle ajalle teekään mieli mennä :snotty: :D

Ekaksi jo näytti hurjalta, kun nuorimmaisen velloksen jo etukäteen valittu reppu osoittautuikin paikan päällä sudeksi...siinä oli sekunnin verran ilmassa semmoinen suuren suuri mahdollisuus kitarisojen kunnolliseen tarkastukseen mutta. Poikapa nielas pettymyksen ja suuntas sen suureen aktiivisuuteen - tuumas vaan siellä reppuvälikössä vauhdilla sinkoillessaan että "elähän hättäile!".

Tiiä sitten kummalle sen kohdisti....mulle vai itelleen :D

Mutta niin vain löytyi ihan pojan näköinen reppu! Ja sisäpelikengätkin! Ja parit kivat vermeet penaaliin. Jees!

Esikoisellekin löytyi reppu ja sisäkengät. Wuhuu! Ja.....siihen se tuuletus sitten loppuikin :kieh:

Kyllä voi olla reilun kymppivuotiaan elo sitten syvältä, kun sen väylän saa aukaistuksi, voi herran kiesus sentään! Puhumattakaan siinä vanavedessä lillustavan äititekeleen :snotty:....

Ja työnpirpana se vaan veteli pitkin ostoskäytäviä hyräillen Vaahteramäen Eemeli- laulua :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä