The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei mitään erityistä. Olen iloinen kun ei tarvitse ottaa niitä. Kun aina pitää muistaa ottaa samaan aikaan kahdesti päivässä. Ei maitotuotteita 2h ennen ja jälkeen ottamisen.
toi on muuten tosi vaikeeta mulle kun olen ihan hirmunen maidon lipittäjä niin tollaset kuurit on aina yhtä tuskaa mulle. Ja muutenkin noi kuurit aina kun pitää olla niin tarkka niiden aikojen kanssa.Mulla pitää aina olla kännyssä muistutus muuten en muista ellei se anna merkkiääntä et nyt on aika ottaa.
 
Meillä oli kerran kisa kun (laura) tyttö oli 17v että kuka juo pisimpään. Porukassa oli pari ammattilaista joten kisa oli kova. Voittajalle tietysti tarjottiin lisää ilmaista viinaa! Säännöt oli että nukahtaa saa,mutta kaikki hereilläolon aika pitää juoda vähintään pullo kaljaa tunnissa. Meni 30 päivää, joita en nyt tarkemmin muista. Poliisit tulee hakemaan tyttöä jonka äiti on tehnyt tytöstä ilmoituksen. Äiti asuu eri kaupungissa, joten äidille vissiin vastattu puhelimeen liian monta kertaa. Tyttö katselee että asuntonsa on tyhjä. Tyhjä! Mä siis voitin! Hurraa ja katkolle! :snotty:
Mä en ainakaa sun kans lähde baariin.
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
ikis
toi on muuten tosi vaikeeta mulle kun olen ihan hirmunen maidon lipittäjä niin tollaset kuurit on aina yhtä tuskaa mulle. Ja muutenkin noi kuurit aina kun pitää olla niin tarkka niiden aikojen kanssa.Mulla pitää aina olla kännyssä muistutus muuten en muista ellei se anna merkkiääntä et nyt on aika ottaa.
Mä juon maitoa, piimää. Syön jogurttia yms. Ja kun läkkeen ottaa niin pitää syödä silloin.
 
Leffa alkaa ja on niin pirun paljon mainoksia että söin jo jäätelön! Nyt HETI joku hakemaan mulle uutta ja ÄKKIÄ!
Mulla on ihan mieletön suklaahimo tai sitten kelpais joku oikeen ihana suklaamuffinssi,sellanen jossa olis sisällä sellanen suklaamöhnä. Välillä tulee näitä namihimoja...päivälläkin oli mut pääsin kaupan ohi ilman et oisin sortunut menee sisään ja ostanut jotain.
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä