The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mjaa.

Kyl mä ihan oikeesti väitän olleeni 100% uskollinen kaikki vuodet - 88 - 2011. Koko ajan soitin humppaa bändissä, niin tilaisuuksien puutteesta ei pääse syyttämään.

Mut tää on varmaan vaan joku geenivika. Ukkomiesgeenit tai jotain semmoista.
Meillä vähän sama tilanne, ei oo ukkokullalla tilaisuuksista pulaa. Mulla ei kumminkaan ole mitään syytä epäillä tai uskoa että oisi tilaisuutta käyttänyt ja niin kauan kuin ei ole syytä epäillä, en aio elämääni pilata miettimällä asiaa
 
Meillä vähän sama tilanne, ei oo ukkokullalla tilaisuuksista pulaa. Mulla ei kumminkaan ole mitään syytä epäillä tai uskoa että oisi tilaisuutta käyttänyt ja niin kauan kuin ei ole syytä epäillä, en aio elämääni pilata miettimällä asiaa
Niin tyhmää miestä ei o tehtykään et sinua pettäisi.

Mä voin kertoa, et mikään ei o ihanampaa kuin tulla keikalta kotiin, jos semmoinen on.

Mä veikkaan, että miehesi ei o basisti vaikka hän varmasti osaa tarvittaessa bassoakin soittaa. Villi veikkaukseni on, että hän on kitarisa. Jolloin hän huijaa sinua vain kitaroiden määrällä. Myy yhden ja ostaa seittemän uutta pitsalapiota ja sinun hommasi on olla huomaamatta mitään.

Runmut on hirveesti hankalampia, haittareista puhumattakaan.



Edit: ä en koskaan tee krotjutusvihreitä. Npääisistöni - kirjain toisinaan vaan takeltelee.
 
Viimeksi muokattu:
Moro murut :wave:

Pikkupakkasta, mut ihanan raikasta kävellä. Käytiin aamulla kaupassa ja iltapäivällä veljen luona kävellen.
Olis muuten porkkanakakkua tarjolla, oliskohan tuo epäterveellisen tervettä herkkua vai toisinpäin ?:D
 
IhQ
Nonni, vihdoin sain otettua yhteyttä kampaajaan. Sit olis maanantaihin asti aikaa miettiä (ja päättää) mitä tälle päälle tahtois tehtävän...:snotty:
Tosin, meen varmaan vanhan kaavan mukaan niinku aina.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Hiphei näitä yövuoroja! Ekan yön jälkeen ehdin nukkua neljä tuntia ennenkuin piti mennä menoihin ja viime yön jälkeen kaksi, jonka jälkeen oli lapsen vasu keskustelu. Piti annatella niille epäkohtia, mutta en jaksanut kuin pitää silmät auki ja nyökkäillä.. Huomenna on yhdet synttärit kotona, joihin panostin ostamalla valmiit kakut ja paistovalmiit suolaiset. Kyllä ihminen menee tolleroksi kun se ei nuku.. Vielä pari yötä, kunhan yhden huilipäivän saan pitää ja kuitata edelliset.
 
Niin tyhmää miestä ei o tehtykään et sinua pettäisi.

Mä voin kertoa, et mikään ei o ihanampaa kuin tulla keikalta kotiin, jos semmoinen on.

Mä veikkaan, että miehesi ei o basisti vaikka hän varmasti osaa tarvittaessa bassoakin soittaa. Villi veikkaukseni on, että hän on kitarisa. Jolloin hän huijaa sinua vain kitaroiden määrällä. Myy yhden ja ostaa seittemän uutta pitsalapiota ja sinun hommasi on olla huomaamatta mitään.

Runmut on hirveesti hankalampia, haittareista puhumattakaan.



Edit: ä en koskaan tee krotjutusvihreitä. Npääisistöni - kirjain toisinaan vaan takeltelee.
Kiitos, tuo oli tosi nätisti sanottu :kiss:

Tuo keikalta paluu voi pitää paikkansakin, mies melko usein ajaa yöllä kotiin mieluummin kuin menee hotelliin ja lähtee sitten taas seuraavana päivänä ajamaan seuraavalle keikkapaikalle

Kyllä meillä pyörii noita instrumentteja nurkissa joka lähtöön, on bassoa, kitaroita, rumpuja, koskettimia ja laulukamoja. Mies myös soittaa niitä kaikkia vähän kokoonpanosta riippuen, mutta päähommassaan paukuttaa kattiloita joten ei ole basisti eikä huijaa kitaroiden määrässä :) Tosin, niin kauan kun omillaan hankkii ja muut talouden kulut ei kärsi niin ostelkoon soittimia minkä sielu sietää
 
Mulla oli tänään kiva työpäivä. Hiukan erilainen mutta tosi kiva. Ikävä kyllä en voi enempää valottaa asiaa mutta jäi hyvä fiilis koko illaksi :) sitten käytiin pojan kanssa potkunyrkkeilemässä ja tuhotaksemme tulokset haettiin pizzat. Pojan tyttöystävä on työmatkalla joten mitäs poika muutakaan kuin äiteen helmoihin...

Mitäs tänne?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä