The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
5sekkaa pysty kuuntelee ei yhtään enempää
niin genre varmaan eri mitä kuuntelet yleensä mutta jos viittit niin kuuntele kokonaan.

kaverit oli menossa kohta mainetta ja mammonaa mutta kännispäissään Pedron (Pedro the Hietanen, levy-yhtiön kätyrinä silloin oli) kanssa kirjoittivat alle helvetin huonon sopimuksen. Antoivat levy-yhtiölle kaiken vallan heidän musiikistaan muutaman tonnin maksua vastaan. Eivät saaneet ees esiintyä enään sen jälkeen. Ja ei ne mitään levyä tehneet vaikka levytytssopimus oli se mitä ne siellä allekrjoittivat.
 
..vaan nyt mä hippelehdin kattelemaan, mimmosia unikuvien hapatuksia mulle onkaan tiedossa :D

Hyvää yötä ja kauniita unia :kiss:

Don huonot - Hyvää yötä ja huomenta - YouTube
Donkkareiden mastermind muuten hieman ennen tota maailmanaikaa asui talossa jossa mä olin talkkarina. Oli silloin pitkätukkainen rämpyttäjä, mut noin siivokäytöksistä ja hyvätapaista nuorukaista ei olekaan. Samas taloyhtiössä asui myös vuorineuvos, jolla oli tapanaan hakata vaimonsa jokseenkin jokainen lauantai.

Mä sit kerran kävin vuorineuvoksen ovella koputtamassa ja sanoin pari valittua sanaa. Mä osaan olla hyvin vakuuttava kun mä sille päälle satun. Vuorineuvoksen kämppä muuttui ihan yhtä hiljaiseksi kuin ton rämpyttäjänkin kämppä.

Pitäiskö mun oikeesti pyytää tota jenniä kanssani treffeille?
 
blaa blaa blaa.. sitten huomasin ton viimisen, ainuan missä oli järkeä. Tietenkin pitäisi pyytää :)
Joo, mä olen ihangauhee lässyttäjä. Pöytälaatikkoni on niin täynnä, et se on aikas iso pöytälaatikko täynnä toistaan tyhmempiä runoja.

Mut jos Jenni lähtee kanssani treffeille, niin mä tarjoan sinulle ja Goldielle illallisen juomineen kiitokseksi rohkaisusta.
 
menee taas valvomiseks...pidätte kyllä sit huolen etten rieku koko lomaani täällä aamun pikkutunneille asti...loma on nukkumista ja rentoutumista varten ja jos mä 2vkoa valvon joka ilta 4 asti niin enhän mä jaksa töihin sit mennä,oon entistä väsyneempi vain.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä