The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta.

Pitäis hipsiä apteekkiin hakemaan buranaa ja panadolia,kipu taas niin sietämätöntä. Hermoradoissa ei löytynyt pinnetiloja eikä lihassairautta,vaikka muutamia poikkeamia löytyi. Oikean käden lihaksistossa lievää polyfasiaa. Eniten muistuttaa hartia peräistä proksimaalista häiriötä joko sekundaarista tai tensionaalista.

Taustalla todennäköisesti olkapään vamma johtuen rasituksesta tai muusta,joka tulehduttanut olkapään jänteitä. Tämmönen arvio tuli heti käynnillä. Katsotaan mitä lääkäri on noista tuloksista mieltä.
 
Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27892021:
Huomenta.

Pitäis hipsiä apteekkiin hakemaan buranaa ja panadolia,kipu taas niin sietämätöntä. Hermoradoissa ei löytynyt pinnetiloja eikä lihassairautta,vaikka muutamia poikkeamia löytyi. Oikean käden lihaksistossa lievää polyfasiaa. Eniten muistuttaa hartia peräistä proksimaalista häiriötä joko sekundaarista tai tensionaalista.

Taustalla todennäköisesti olkapään vamma johtuen rasituksesta tai muusta,joka tulehduttanut olkapään jänteitä. Tämmönen arvio tuli heti käynnillä. Katsotaan mitä lääkäri on noista tuloksista mieltä.

Jaksamisia :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27892021:
Huomenta.

Pitäis hipsiä apteekkiin hakemaan buranaa ja panadolia,kipu taas niin sietämätöntä. Hermoradoissa ei löytynyt pinnetiloja eikä lihassairautta,vaikka muutamia poikkeamia löytyi. Oikean käden lihaksistossa lievää polyfasiaa. Eniten muistuttaa hartia peräistä proksimaalista häiriötä joko sekundaarista tai tensionaalista.

Taustalla todennäköisesti olkapään vamma johtuen rasituksesta tai muusta,joka tulehduttanut olkapään jänteitä. Tämmönen arvio tuli heti käynnillä. Katsotaan mitä lääkäri on noista tuloksista mieltä.
:hug::hug:
 
Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27892042:
Kiitos :kiss:

Oli muuten jännä kun mittasivat mun sormien lämpötilan,niin keskimääräisesti sormet olivat 25 asteiset :D
oho, kuulostaa oudolta :O voikun saisit avun noihin sun kaikkiin kipuihin ja vastauksia mistä kaikki johtuu :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27891956:
Nii siis, jos vaan kerran on tavannu miehen, jonka kanssa voi keskustella....

Huomenta mussukat :kiss: Väsyttää, mut ei auta.. Kohta tarvis mennä tota vanhempaa poikaa herätteleen aamupalalle, tosin kuulostaa vähän siltä, että herää näillä hetkillä itekin.. Kova yskä on toisella :/

Antibioottikuuri korvatulehdukseen loppu eilen aamulla, eikä kyllä korva tainnu parantua :/ Mut olikos Ditrim Dublo sellanen ab, ku vaikuttaa vielä jälkeenkipäin? Muistaako kukaan?
No onhan tuollaisia miehiä enemmänkin tavannut joiden kanssa voi keskustella mutta tuo yksi oli jotenkin erilainen :)
Sellainen kuin olisi aina tuntenut tyypin.
En osaa tuon paremmin selittää :D
 
Esikoinen on kipeenä niin ollaan vaan kotona, iltapäivästä tosin pitää ruokakauppaan sulloutua. Onks siulle muuten tullu/ootko tutustunut Novitan lehtiin? Onko hintansa arvoisia? Oon koittanut niitä uusimpia/viime vuoden lehtiä katella huutiksesta..yhen löysin kirppikseltä sattumalta.
Olen Novitan tilaaja. Modan lopetin kun mallit kiertää liikaa.
 
Mun lifekaverit on kaikki kadonneet johonkin, vai nukkuukohan ne vielä... Just ku olisin voinu tänää kaffetella ennen töitä jonkun kanssa. Sit tietty just sillon niille sopis, ku itellä olis kauheesti hommia.. Aina ei vaan sovi aikataulut yhteen... :/

Nyt mä tässä pähkäilen, että pitäskö käydä heittää pieni "aamu"lenkki :)

luultavasti mä istun tässä vielä 2 tunnin päästä vielä ja totean, etten ehdi enää lenkille :D
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27892021:
Huomenta.

Pitäis hipsiä apteekkiin hakemaan buranaa ja panadolia,kipu taas niin sietämätöntä. Hermoradoissa ei löytynyt pinnetiloja eikä lihassairautta,vaikka muutamia poikkeamia löytyi. Oikean käden lihaksistossa lievää polyfasiaa. Eniten muistuttaa hartia peräistä proksimaalista häiriötä joko sekundaarista tai tensionaalista.

Taustalla todennäköisesti olkapään vamma johtuen rasituksesta tai muusta,joka tulehduttanut olkapään jänteitä. Tämmönen arvio tuli heti käynnillä. Katsotaan mitä lääkäri on noista tuloksista mieltä.
:hug: Jaksuja : /
 
No mie oon miettinyt sitä, mut mietityttää että onko ne lehdet hyviä ja mitä kaikkee siihen kuuluikaan, blogia ja keskustelupalstaa...tulisko niitä käytettyä.
Mun ei tule kun se ei toimi tän koneen kanssa oikein. Johtuu asetuksista mutta mulla on sinne kyllä profiili luotuna ja jossakin vaiheessa siellä olin keskustelemassa. Novitan kohdalla se ongelma on, että välillä lehti on täynnä niitä mitä tekisi ja välillä löytyy yksi tai kaksi. Eli heidän pitäisi laittaa vähän tasasemmin niitä malleja. Mutta voi olla kaikkien lehtien ongelma tuo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27892021:
Huomenta.

Pitäis hipsiä apteekkiin hakemaan buranaa ja panadolia,kipu taas niin sietämätöntä. Hermoradoissa ei löytynyt pinnetiloja eikä lihassairautta,vaikka muutamia poikkeamia löytyi. Oikean käden lihaksistossa lievää polyfasiaa. Eniten muistuttaa hartia peräistä proksimaalista häiriötä joko sekundaarista tai tensionaalista.

Taustalla todennäköisesti olkapään vamma johtuen rasituksesta tai muusta,joka tulehduttanut olkapään jänteitä. Tämmönen arvio tuli heti käynnillä. Katsotaan mitä lääkäri on noista tuloksista mieltä.
:hug: Jaksuja! :kiss:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä