The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ööh joo
Se on järjetöntä koska ne maksaa kymmenistä jopa satoihin euroihin.
et teko kynnet laitto 70 euroo. mut tiiäkkö aikoinaan slussenilla snoorasin sellasen minuutissa :) mut jos nainen on onnelinen im also joo enmäkään kattois naista joka tarvis joka päivä jotain uutta vuittonin laukkuu ja höpöttäis niist. mut jos kerran kuus käy ni sama se mä pelaan vaik korttia sillä :)
 
Kaikkee sitä miettiikin...tuli mieleen tosta suihinotosta et kuka sen on keksinyt ja koska? Miten se on saanut alkunsa ja miten se on löytänyt tiensä osaks ihmisten seksielämää?

liian väsy kun tälläsii rupee miettimään:D
 
IhQ
Meijän muksut on ihan selvästi oppineet liian hyvälle..tänä aamuna piti käskeä ite laittamaan omat aamupalansa, ts. voitelemaan leipäpalanen ja valkkaamaan sen päälle juustoa/makkaraa ja mehua tais nyt olla talossa, niin se kaataa mukiin.
Yleensä siis oottavat että käyvät "tilaamassa" mitä haluavat ja hakevat sitten ku mie oon tehny valmiiks.
Muutoin kyllä yrittävät roikkua jääkaapilla mut aamuisin se ei onnistu näköjään..

Kyllä miulla on menny noiden kasvatus persiilleen muutenkin ku nyt 7v. ja 9v. pitää opettaa vaatteiden viikkausta jne. jne..:ashamed: mut jospa noista nyt vielä kunnon eläjiä tulis.
 
Huomenta!

Piirtäkää jättikokoinen ruksi johonki,
Meijän likka nukku omassa sängyssään koko yön \o/

Jouduin kuuden aikoihin käydä tarkistamassa onko kaikki hyvin,
kun yleensä hän kömpii viimeistään 03:00 mun viereen :D
Lapset ovat kovin lyhyen aikaa pieniä.

Nykyään jos minä tai edes ex- rouvakultani edes yrittäisi pussata jotakuta jälkikasvustamme, niin reaktio olisi välitön HYI YÖK.

Liian kaukana ovat ajat, jolloin pieni kömpi sänkyyn.
 
Lapset ovat kovin lyhyen aikaa pieniä.

Nykyään jos minä tai edes ex- rouvakultani edes yrittäisi pussata jotakuta jälkikasvustamme, niin reaktio olisi välitön HYI YÖK.

Liian kaukana ovat ajat, jolloin pieni kömpi sänkyyn.
Miehellä kauhea kiire saada tyttö nukkumaan omassa huoneessa,
olen koittanut muistutella että vielä tulee kaipaamaan sitä kun tyttö unilämpösenä ja tukka pystyssä kömpii meidän väliin ja pyytää "vähän peittoa, äiti, laita vähän peittoa".
 
Jos Ruutis meinaa K-18 toimintaa, niin sille jää hyvinkii aikaa kun muksu kumminkin nukahtaa suurimmaksi osaksi yötä omaan sänkyyn ;)

Nyt pitää ruveta kurpitsan kaiverrukseen ja muffinsien tekoon.

Tytöllä alkaa oleen lennokkaat naamiaisasu toiveet. Ensin piti olla keiju, sitten halus mörkönaamarin, nyt haluaa olla hattiwatti, Ti-Ti nalle ja joku ihmeen Happy-possu :rolleyes:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä