The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kotona taas :wave:

Mopottimet ja varusteet palautettu ja sain vuokraamon työntekijältä kunniamaininnan "coolest mother ever", täälläpäin ei vissiin ole tapana että äiti vuokraa isomman pyörän kuin poikansa
On epäreilua vuokrata pojalle lelu.

Koska olet musikantin vaimo, niin olet varmasti kuullut lauseet:

"Isolla pärjää aina". "Liikaa ei ole tarpeeksi". "Tarpeeksi on liian vähän". Ja "if it? too loud youre too old."
 
Ainii.

Mulla on kans vanha AB- pahvilätkä ja siten saan ajaa mpyörää jos se mua huvittaa. Ei vaan o mun juttu. Tykkään siitä jos alla on täydet neljä kenkää.

Kerran eläissäni ajoin katupiikillä ja elämäni meinasi päättyä siihen. Kiitos vähintään viissataa kuutiota ja massaa perseen alle, että minut saa puikkoihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30415665:
Böö ketjuun. :wave:

Toisinaan tää elämä tuntuu niin helvetin vaikeelta, julmalta ja hankalalta. Miks pitää vatvoa isoja päätöksiä, miksei kaikki voi vaan käydä sillee suitsaitsukkelaan?
Kun osaiskin vastata tähän. Mä vatvon kaikkia asioita ja päätöksiä oli ne isoja tai pieniä. Elämä tuntuu aina heittävän eteen jotain mikä saa pään pökerryksiin.

:hug:
 
Ainii.

Mulla on kans vanha AB- pahvilätkä ja siten saan ajaa mpyörää jos se mua huvittaa. Ei vaan o mun juttu. Tykkään siitä jos alla on täydet neljä kenkää.

Kerran eläissäni ajoin katupiikillä ja elämäni meinasi päättyä siihen. Kiitos vähintään viissataa kuutiota ja massaa perseen alle, että minut saa puikkoihin.
sulle sopis sitte harrikka, painaa viittä vaille vitusti ja viissatkun tehot
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30415665:
Böö ketjuun. :wave:

Toisinaan tää elämä tuntuu niin helvetin vaikeelta, julmalta ja hankalalta. Miks pitää vatvoa isoja päätöksiä, miksei kaikki voi vaan käydä sillee suitsaitsukkelaan?
Samoja mietteitä ollut tänään. Mut se on elämää. Hyvää, huonoa ja tavallista. Mulla on mennytkin jo pitkään tasaisen hyvin, joten eipä kumma kun välillä pitää katsella nurjaakin puolta..
 
IhQ
Voijjee..oon tuplabuukannu huomisaamun. Persus.
Laitoin pe kylläkin kyselyä olisko aikaa voinu vaihtaa mut ei tullu vastausta. Pitänee huomenaamulla laittaa toiseen paikkaan sit viesti etten pääse ku vähä myöhemmin sit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30415795:
Nii, tää on tätä elämää vaan. Mutta, kun mulla ei oo tota kärsivällisyyttä ja kaikkeen pitäis saada vastaus heti, niin kyllähän tää ottaa koville vatvoa pitkiä aikoja samoja asioita, toisaalta se on toisinaan kuitenkin ihan hyväksikin.
Mulla riittää kärsivällisyys koko loppuikäni.

Jos kyseessä on Peppini.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30415795:
Nii, tää on tätä elämää vaan. Mutta, kun mulla ei oo tota kärsivällisyyttä ja kaikkeen pitäis saada vastaus heti, niin kyllähän tää ottaa koville vatvoa pitkiä aikoja samoja asioita, toisaalta se on toisinaan kuitenkin ihan hyväksikin.
:hug: - oishan se hienoo, jos elo olis helppoo ja vaivatonta ja vaikeatkin asiat ratkeais itsestään mitään kummempia ajattelematta.

Mutta. Voi miten tylsää se loppujen lopuksi olisikaan ja miten monta hieno oivallusta köyhempää, kasvunpaikoista puhumattakaan :). Hyvä se vain on, että sopivasti vastustaa - silloin on kunnolla elossa mukana ja liikkeessä menossa.

Tosin liika on sitävastoin sitten liikaa. Silloin sitä vain toivoo, että on kuitenkin sellaisissa voimissa ja järjissä, että ymmärtäisi pyytää apua ja sitä myös vastaanottaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30415795:
Nii, tää on tätä elämää vaan. Mutta, kun mulla ei oo tota kärsivällisyyttä ja kaikkeen pitäis saada vastaus heti, niin kyllähän tää ottaa koville vatvoa pitkiä aikoja samoja asioita, toisaalta se on toisinaan kuitenkin ihan hyväksikin.




.... olen lakannut uskomasta, että halitsen elämääni. Olen yrittänyt vain opetella ottamaan elämä sellaisena kuin se vastaan tulee.
Kun kaikki on hyvin, ne on hyvin.

Kuulen usein "huomauttelua" että "sinä se vaan jaksat hymyillä"...mun mottoni on, että itken sitten kun on sen aika.

Väillä mennään kylkimyyryä...

:heart:
 
Oikein hyvää Isänpäivää ketjun isille :flower: :kiss: :hug: - ja teille kaikille muillekin :)!

Napaset tärviöllä olemme herkutelleet pitkin päivää :p - nyt voikin sitten tavistella kaikessa rauhassa sinne jouluun asti :D

Yhdessäolon riemua on saanut aistia :heart: - sekä on ollut ilo huomata sivustaseuraajan roolissa, kuinka tuo mies on matkan varrella kasvanut ja kehittynyt isän rooliinsa, mikä ei suinkaan helppo ole...

Itse karkasin tovi sitten sumun sekaan ja kävin viemässä kynttilän sekä lämpimät ajatukseni omalle isälleni :heart:. Enpä aikoinani tiennytkään, kuinka paljon tulisinkaan kaipaamaan... Ikävä on suuri ja paikoitellen kipuilevakin mutta kuitenkin isääni ajatellessani mieleni on levollinen ja tyyni sen varmuuden edessä, että koen hänen seuraavan askeleitani tavalla tai toisella.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä