The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mulla on fami kaapissa :p
Just mussutan nuudeleita ja seesamnugetteja, kohta sit sinne tupareihin kuskin ominaisuuksissa, haetaan mp.n kaveri matkalla. Ostin kyllä pari siideriä itellekin, jos sit illalla kotiuduttuaan jois. Ehditte kyllä ylipuhua mut palstakänneihin illaks, kun vielä kauppaankin ehtii :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27906596:
Mä aattelin pari (lue kymmenen) siideriä ottaa tänää :) Meen tohon naapuriin, kun kaveri muutti siihen ja eilen kävin kahvilla, niin tylysti kutsuin itse itseni täksi illaksi kylään :D
Kivalta illalta kuulostaa. :)
 
Professional Griefer
Miekin oon tatskaa miettinyt mutten oo uskaltanut..mies sanoi että tuossa olkapään luun (mikä nimi sillä nyt onkaan) kohdilla on kipee paikka, samoin kuin muut missä luu lähellä ihoa..joten hmm, käsivarret miul on sen verran kamalat etten niihin halua mitään näyteltävää..lapaluun kohta voi olla kipee, reidet myös kamalat enkä varmaan näytäö kellekään julkisesti..oikeesti miulla jää ainoiks noi rinnat ja takamus, niis on tarpeeks pehmeet paikat..mut niitäkään ei oikeen voi julkisesti näyttää. Joten miulla on dilemma.
Riippuu toki ihmisestä, mutta kyllä luiden ja jänteiden päältä tatuoiminen sattuu eniten. Esim. sisäranne, hrr.. Käsivarressakin sisähaba vähän nipisti :D

Mä oon peittäny tatuoinneilla arpia lähinnä. Ja sit nyt ihan muutenvaan otellu niitä sinne sun tänne.
 
Meillä ei onneksi oo enää joulusuklaata, ni ku viime vuonna jäi heinäkuulle asti.
Meil on vaan pari kiloo karkkia. :rolleyes:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä