The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kannattaa lähteä kaupungille tutustumaan uusiin ihmisiin. Saattaa löytää ittensä yhdeltä yöllä leipomsta pitsaa, ja höpöttämässä puoli viiteen asti aamulla. Ei paha, oli tosi kivaa! Nyt pää tyynyyn, ja huomenna sitten pakkaamaan kiireellä joulun viettoa varten. Viikko poia kotoa, huu.
 
Spencer Hastings
[video=youtube;uMK0prafzw0]https://www.youtube.com/watch?v=uMK0prafzw0[/video]

Vuoden 2014 kovin, oksat pois.

Mulla on maniakausi ja en näköjään taas nuku. Suolikin alkaa ilmottelee, et on menossa tulehdustilaan. Mut kyllä tää tästä. Mies oli ostanu Lidlistä jotain konjakkisinappia, ja se ensimaistamalta maistui siltä et sopis sillin kanssa :p
 
  • Tykkää
Reactions: kahvikirahvi
Saako avautua?

Naisikäväni on jotain semmoista jota en ittekään ymmärrä.

Mä joka ei pelkää ketään eikä mitään on silti kauhuissaan ja kädetön jos kyseessä on nainen. Vain he joita rakastan voivat minua satuttaa, muut voivat korkeintaan tappaa.

Mitä mä pelkään ja miksi? Särkynyttä sydäntäkö? Eiköhän tää ole jo tarpeeksi riekaleina et ei luulis enempi haittaavan.

Miks ihmeessä ihmissuhteet ovat niin saatanan vaikeita ja miksi rakastamisen pitää sattua niin saatanasti?

Kiitos.
Kai tommonen pelko on ihan ymmärrettävissä kun on aikasemmin jo vedetty matto jalkojen alta. Jos kerran otat matsia Heleniuksen kanssa ja saat kunnolla kuokkaan, tuskin oot riemusta kiljuen toiste kiipeämässä kehään.

Tuosta voi kuitenkin päästä eteenpäin kun ei liikoja takerru menneeseen jota ei saa takas. Muuta nukkumalaatikko kodiksi ja lakkaa uskottelemasta itsellesi että oot vittumainen luonne. Ei se ex-rouvakultakaan täydellinen ollut.
 
:ashamed:

Vein linnuille ruokaa ja huomasin vasta silloin, että ilmeisesti ukkokulta on tullut yöllä kotiin kun auto on pihassa. Terveisin hyvä ja huolehtiva vaimo
 
Saako avautua?

Naisikäväni on jotain semmoista jota en ittekään ymmärrä.

Mä joka ei pelkää ketään eikä mitään on silti kauhuissaan ja kädetön jos kyseessä on nainen. Vain he joita rakastan voivat minua satuttaa, muut voivat korkeintaan tappaa.

Mitä mä pelkään ja miksi? Särkynyttä sydäntäkö? Eiköhän tää ole jo tarpeeksi riekaleina et ei luulis enempi haittaavan.

Miks ihmeessä ihmissuhteet ovat niin saatanan vaikeita ja miksi rakastamisen pitää sattua niin saatanasti?

Kiitos.
:hug:

Kaikesta paskasta huolimatta elämä jatkuu. Vaikkakin en näe montaa syytä elää.
 
...kolme yötä jouluun on :rolleyes: :heart:


Sais kyllä tässä vaiheessa tätä päivää olla vaikka just ja heti! Siis siunaa ja varjele vaan, olihan taas aamuheräämistä. Ensinnäkin - nukkuminen tai ylipäätänsä sen yrittäminen on ihan haitarista. Meillä meni saunanjälkeinenelämä ihan mullinmallin, sillä ykskaks ipanista yksi oli pakannut kimpsunsa ja kampsunsa :O ja ilmoitti lyhyesti ja ytimekkäästi että "..auto kuljettajineen alle heti, kits. Osoite on xxxxx." Haa - kiitos etukäteisilmottelusta vaan, ei muuta kuin suorin vartaloin kerien saunanlauteilta ratin taakse ja reinon kanssa logistiikkahommiin. Pyyhkeet sain jätetyksi sisätiloihin ja itelleni suitsait vaatetta kehiin.

Pyh ja pah, sitten oli tuvassa jäljellä kaksi karkkipäivänloppuörvellysoireissa eli iltawillit kohdallansa. Siinä kun kymmenen jälkeen istu huokasemaan misterin kanssa sohvalle aivotoiminnan osoittaessa lehmäasentoa - ja mä en millään muotoa sitten pilkkaa lehmien päänkäyttöä, ne ovat ihania elukoita ja varmasti siellä liikkuu muutakin kuin pelkät korvat - niin hiipi mieleen, että: joululahjakääräisytalkoot.

Siitä se halvatunmoinen säntäily sitten alkoi. Että minnekä olin sitten ehtinyt jemmata ne lahjapaperit?? Pakettinauhat?? Sakset!!?? Ja missä kaapissa, ylipäätänsä missä kerroksessa olikaan kummituslapsosille varatut yllätykset, omista sitten puhumattakaan :snotty:... Eikä siitä tietenkään selviytynyt ilman paria siideriä :ashamed:...mitkä sitten harjoituksen puutteesta kihahti sitten niin tämän haltiattaren huppuun että :O! Mutta hihitellessä ja karmeesti misterin kanssa sipistellessä löydettiin kaapeista jotakin ja saatiin sitten muutamat paketit aikaiseksi. Yhtään en kyllä mene kattomaan ollenkaan nyt, että minkälaista mahtoikaan se työnjälki olla :D....menee tonttujen piikkiin.

Ja koska se sitten virahti huolella aamuyön hiljaisille tunneille tämä askartelurupeama - ja vielä hemmetti jäi hommaa sillä saralla - niin tilulii, aamu tuli vähän nopsasti. Kahden hetivalmiskiukkuisten kullanmurujen keralla. Eli - lyhyestä virsi kaunis :D - mä kittaan sujuvasti tässä isoja mukillisia kahvia ja yritän olla seesteisenä ja hymistelevänä, sillä nämä kaksi /&¤&%¤&/%(/&%/(-päätä ovat olleet aivan |O. Kunnon käsirysykin on torpassa jo koettu ja erotuomaroinnin johdosta mä laitoin tappelupukarit nurkkiin seisomaan, kun ei mennyt sana perille. Nyt sitten tuossa mulkoilevat toisiansa pahasti ja muakin, pukevat itsiänsä ulos, joten hetken rauha tulossa...

Lisää kahvia, ärrgh. Ja huomenrauhaa kaikille teille muille :kiss:...mä opettelen laskemaan pariinsataan....:p
 
Mä olen entistä enemmän hämilläni. Yksin olin illalla, yksin menin nukkumaan. Nyt on ukkokullan auto pihassa ja tytär ja vävykokelas kömpi aamukahville. Olivat käyneet saunassakin kun olivat puoliltaöin tänne tulleet.Tänne saisi marssia vaikka örkkiarmeija mun nukkuessani enkä mä tietäisi mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna ja IhQ
Mä olen entistä enemmän hämilläni. Yksin olin illalla, yksin menin nukkumaan. Nyt on ukkokullan auto pihassa ja tytär ja vävykokelas kömpi aamukahville. Olivat käyneet saunassakin kun olivat puoliltaöin tänne tulleet.Tänne saisi marssia vaikka örkkiarmeija mun nukkuessani enkä mä tietäisi mitään.
:D - että hupsista keikkaa, keitäs työ ootta ja mistä työ tuutta!

Mutta toisaalta tommoiset unenlahjat ja -taidot ovat vain siunaukseksi. Olkoonkin sitten aamut yllätyksiä täynnänsä :rolleyes:...

ps. oon mäkin saanut tässä aamuina muutamina huomata, että misteri on sitten osannut vielä kotiosoitteeseenkin...se kun kulkee niin omilla poluillansa ettei niistä kukaan ota selkoa, tuskin mies itekään...:D
 
No, niin kauhea rähinä millisekunnin sisällä. Muksu heitti mua lelulla -> lelu jäähyllä -> muksu rääkyy omassa huoneessaan -> mieheltä paloi pinna -> suututin miehen ja nyt murjottaa makkarissa. Auvoisaa aamua vaan kaikille :mad:
Kaikki alkoi telkkarista. Olen ihan tyhmä, ärsyttävä jne.
 
..kyllä muuten kahvi on hyvvää :p. Vallankin kun saa aivan_rauhassa sitä ryystää.

Se olis tänään vielä uunin kanssa seurustelua, meinaan laittaa parit jouluisat kakut tulemaan ja sitten noitten ipanoitten kanssa uhmaan kaikkia mahdollisia lakeja, kun väsään pikeeriä kamalat kasat ja istutan noi koristelemaan eilisiä taidonnäytteitään. Katotaan sitten, mistä kaikkialta sitä töhnää saakaan löytää....:D
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
No, niin kauhea rähinä millisekunnin sisällä. Muksu heitti mua lelulla -> lelu jäähyllä -> muksu rääkyy omassa huoneessaan -> mieheltä paloi pinna -> suututin miehen ja nyt murjottaa makkarissa. Auvoisaa aamua vaan kaikille :mad:
Kaikki alkoi telkkarista. Olen ihan tyhmä, ärsyttävä jne.
:hug: - sunnuntaiaamut ovat ihan syvältä. Myötätuntoni on suurta, koeta jaksaa ja laske, tyttö, laske huolella vaan numeroita ja hengitä syvään....
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
:hug: - sunnuntaiaamut ovat ihan syvältä. Myötätuntoni on suurta, koeta jaksaa ja laske, tyttö, laske huolella vaan numeroita ja hengitä syvään....
Lasketaan lasketaan, niin että sihinä kuuluu hampaiden välistä. On se per...le että kämpässä pitää olla kaks tollasta alle sekunnissa kiihtyvää tapausta. Meen ottaa kupin kahvia.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Aakoon yölliselle avautumiselle:

:hug:

Ei kukaan kait ole sanonut, että ihmissuhteilut helppoja olisi. Parisuhteilusta nyt puhumattakaan. Suurta peliähän se on kaikkinensa - panoksena koko tunne- elämänkirjonkehto, sydän. Mutta vaikka siinä väistämättä joka kerta laittaa itsensä likoon sydämensä kera, ja vaikka ei pelin lopputuloksesta ole mitään varmuutta ikinä, niin siltikin uskallan väittää, että se kannattaa. Merkitykselliset, koskettavat ihmissuhteet ovat juuri sydämen aarteita - olkoonpa se yhteisen matkankesto miten pitkä tahansa ja olkoon se tunnekokemus mitä tahansa, niin yhtäkaikki juuri se ihminen/ne ihmiset ovat päässeet lähelle ja herättäneet jotakin kaunista ja hyvää sekä uskoa ja luottamusta siihen. Puhumattakaan itsetuntemuksen oppitunneista. :heart:

Ei rakastamisen mitään helppoa pidä oleman. Ikävänkaiherrus nakertaa omia palasiaan, erimielisyydet kuluttavat pintaa, kovat sanat ja teot saavat syviäkin säröjä aikaiseksi. Ja särkyneen sydämen riski on aina läsnä, sillä mikään muu ei ole varmaa kuin kuolema. Mutta ennen lopullista kylmettymistä ja tunteettomuutta on kuitenkin niin ihanaa huomata olevansa suuresti elossa ja läsnä sen tosiasian edessä, että rakkaus on sellainen voima, mikä oikeasti pitää liikkeessä :heart:. Sitä kaipaa ja halajaa, siihen uskoo ja luottaa, sitä vaalii ja sen myös näyttää koko maailmalle. Onneksi se pienen suuri sydän on kuitenkin niin täynnä rakkautta, että särkymisenkin jälkeen se on valmis oman ajan puitteissa yrittämään uudestaan :). Ei siinä mitään menetä. Päinvastoin :)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä