The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27928207:
Niin saa. Mun esikko on hurahtanut luonto kuvaukseen. Ja jos jonkinnäköset ötökät on kans kuvaamisen arvosia,kuulemma :D

Mun ja pojan koneilla on paljon pojan ottamia valokuvia.
Ei se huono harrastus ole, edukkaallakin järkkärillä saa hyviö kuvia kun hieman opiskelee kameran asetuksia :) Hieman tuuria mukana nin saattaa osua kohalle kuvia joilla saapi hieman tienestiäkin.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ei se huono harrastus ole, edukkaallakin järkkärillä saa hyviö kuvia kun hieman opiskelee kameran asetuksia :) Hieman tuuria mukana nin saattaa osua kohalle kuvia joilla saapi hieman tienestiäkin.
Pojalla on paappansa ostama järkkäri. Oli maksanu vajaa 600€. Ja ehkäpä pojalla voisikin olla tuosta ammattikin,onhan mun osa sedistä ja serkuista valokuvaajia ja taiteilijoita :D
 
Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27928385:
Mun pitääs kans värjätä, pitääs löytää se kiva monivivahteinen punaväri mikä mulla joskus oli. Ja sais varmaan taas kohta vähän lipsasta latvoja. Josko nuo sit kasvais nopeampaa tavotteeseen :D
Mä otan varmaan lisää tummankultaisia ja vaaleita raitoja sekaisin, ni ei näy juurikasvukaan sitten niin selkeesti :)nää mun latvat on sen verran kärsineet että pakko ottaa joku 5cm vähintään pois.
 
kahvikirahvi
Munkin tarvis värjätä hiukset, olis värikin valmiina mut ajattelin et vasta sitten lähemäpänä niitä häitä kun ajattelin samalla leikata lyhkyet hiukset.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä