The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No voi, eikö vieläkään hellitä?
On se selkeesti jo parempi, mutta kävin kokeileen tota työntekoa ma-ti niin otti nokkiinsa, kävin sitte tänää lääkärillä, loppuviikko vielä työkieltoa, mutta liikkua kuulemma täytyy, sen verran mitä kykenee. Nii ja fysioterapeutille pitää mennä.

Lääkäri meinas, että ku mulla on niin hyvä liikkuvuus ja oon hyväkuntoinen, niin pitäs mennä ohi 3-4 viikossa ja nythän on sitte jo menny se 2 viikkoa, nii eiköhän se tästä :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30696582:
Nyt sitte alat nukkua varastoon, että jaksat valvoskella sitte lauantaina mun kanssa, Nih! :D
Jos nukun sun luona päikyt :D

Sä oot niin nuori et jaksat vielä valvoa....mä nukun vaikka seisaaltani jos oon väsy.
Meinasik et mentäs johki niinkun esim paikalliseen...
 
Viimeksi muokattu:
Jos nukun sun luona päikyt :D

Sä oot niin nuori et jaksat vielä valvoa....mä nukun vaikka seisaaltani jos oon väsy.
Meinasik et mentäs johki niinkun esim paikalliseen...
Emmä oo ajatellu niin pitkälle vielä, ehkä mahdollisesti tai sitte ei :D Mut ei sil oikeestaa välii, ku tääl voi mennä sinne vaikka pieruverkkareissa, niinkuin allekirjoittanut useampaanki otteeseen :D
 
Mulle alkaa muuten tulla työnaloitus-stressi. Tai siis huomaan koko ajan juttuja, joita pitäisi tehdä kotonakin. Ihan kuin ei ois ollut reilut pari kuukautta tehdä niitä. Ääliöminä! :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30696722:
Emmä oo ajatellu niin pitkälle vielä, ehkä mahdollisesti tai sitte ei :D Mut ei sil oikeestaa välii, ku tääl voi mennä sinne vaikka pieruverkkareissa, niinkuin allekirjoittanut useampaanki otteeseen :D
No ei mun tarvii päästä että ei sen puoleen. Ei se nyt niin upee mesta ole :D
Katoin niiden sivut niin 10 e pääsymaksu:O ,en ehkä ihan maksais 10e siitä et sinne mestaan pääsee.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä