The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Esiinnyin sinkkunaisena - olisin p

Esiinnyin sinkkunaisena - olisin päässyt kymmenille treffeille

Nainen saisi melko helposti seuraa netistä, mikäli pieneen testiini on uskominen. Esiinnyin Suomi24-sivuston treffipalstalla 29-vuotiaana sinkkunaisena, joka etsi sitä oikeaa miestä jakamaan arjen iloja ja suruja.

Miehellä ei tärpännyt

Minulla oli vajaan viikon ajan myös toinen profiili, jossa esiinnyin 29-vuotiaana miehenä, joka etsi naisseuraa.

Yritin tehdä myös tästä profiilista mahdollisimman houkuttelevan mielenkiintoisella tekstillä ja kuvalla, joka oli manipuloitu monista kasvoista.

Vaan yllätyksekseni en saanut yhtäkään viestiä.

:D ja samalla : /
 
Viimeksi muokattu:
Professional Griefer
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27948788:
Pöö :rolleyes:

Viides TSihhh! Lapsukaiset yökylässä. Kävin tänään asuntonäyttelyissä , ihan piruuttani ,oli siistejä asuntoja tarjolla :D
Mä harrastan lähialueellani samaa :D mut sit meni vähän liian pitkälle, ku laajensin tonne 200km päähän ja oon nyt päättäny muuttaa sinne. Siellä ku on luukut 2x halvempia. Ja silti keskustassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27948946:
Mulla ei mitkään kofeiini pitoset saa mitään vaikutusta aikaan.
Minua kofeiini rauhoittaa. Energiajuomissa sita vaan on aika vahan, mutta uskon enemman niihin sokereihin :D Sokerikin rauhoittaa ja helpottaa keskittymista...

Taidan kuitenki napata napin stimulanttia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27949008:
Mulla taas ehkäsee päänsärkyä ;)
:D

Alkavaan migreenikohtaukseen otan plajayksen kofeiinia, ibuprofeenia ja parasetamolia. Jos olen riittavan ajoissa ja annokset riittavan suuria kaksi kertaa kolmesta kohtus katkeaa siihen.
 
:D

Alkavaan migreenikohtaukseen otan plajayksen kofeiinia, ibuprofeenia ja parasetamolia. Jos olen riittavan ajoissa ja annokset riittavan suuria kaksi kertaa kolmesta kohtus katkeaa siihen.
Mulla itellä kans niin selkeet ennakko-oireet et tietää millon pitää vetää buranaa ja panadolia sekasin. Yleensä auttaa heti siihen tunteeseen kun "vanne kiristää päätä" mutta monesti vielä yltyy ettei auta oikeen mikään. :/
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä