The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tuliko liian vaalea vai vihreä pää ? :hug:[/QUOTE

Eikun, oljenkeltainen ehkä. Hieman oranssi tai jotain.

En tajua. Mulla on luonnostaan blondit ja mä olin niitä hieman vaalentanut jo aiemmin. Ja nyt piti tulla platinanvaalea mutta paskat! |O Osa päästä on kyllä ihan kelpo, vaalea siis, mutta tossa päällä on oranssia...
Jännä reaktio kyllä, harmi. Voiskohan kampaaja auttaa ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30841811:
:hug:...no, äläs sano, joko sä edit kärtsäyttämään tässä jumalaisen ihanassa auringonpaisteessa poskipääsi..?

Vaiiii :rolleyes:...sehän tyrkkäs sitten yliannostuksen verran niitä helluntaiheiloja ja nyt olet ihan hepulissas siellä :hug:...ymmärrän.

Koetahan jaksella siellä :hug: :kiss:
 
...siis oottehan te kaikki olleet tänään tuolla mahtavassa, piks paks poks pirskahtelevassa kultaisessa aurinkokylvyssä hellimässä hipiäänne ja mieltänne ja ihan joka paikkaa :) :wave:....siellä on niiiiiiin kaunista :heart:

Mä kävin pienellä lenkillä tuon yhden ihanuuden kanssa. Oli taas laatuaika kohdillansa pojan kanssa, nämä höpötyshetket ovat vain kallisarvoisia lähentymisiä kaiken arkisen kouhotuksen keskellä :heart:...jotenkin näin sen vasta huomaa, että käsistä nämä kaikki kolme ovat kasvamassa pois ja niin isoiksi ja taitaviksi ja vastaanottavaisiksi. Ei mene kauaakaan, kun kokeilevat isosti omia rahkeitaan ja siipiään...*pakahtuu pumppuosastonsa kanssa täällä *

Niin nopeaa on ajan kuluminen...

Mutta voi poijaat sentään, lisää tämmöisiä upeita aurinkopäiviä kiitos vaan :)! Tuuli oli välillä melkoista mutta - jos sitä ei ois ollutkaan niin oisko ollut lämmintääääää :D...Voi kyllä, kesää kohti mennään isoilla harppauksilla :)!
 
Viimeksi muokattu:
:hug:...no, äläs sano, joko sä edit kärtsäyttämään tässä jumalaisen ihanassa auringonpaisteessa poskipääsi..?

Vaiiii :rolleyes:...sehän tyrkkäs sitten yliannostuksen verran niitä helluntaiheiloja ja nyt olet ihan hepulissas siellä :hug:...ymmärrän.

Koetahan jaksella siellä :hug: :kiss:
En kärynny, mun täytyy varoa aurinkoa, syynä siihen on lääkitys. Helluntaiheiloista ei tietoakaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30841897:
En kärynny, mun täytyy varoa aurinkoa, syynä siihen on lääkitys. Helluntaiheiloista ei tietoakaan
:hug: - pidähän huoli vaan itestäs.

Ja höpö höpö, vai ei muka helluntaiheiloja....nytkin oot keskellä mitä mahtavinta ja laadukkainta naisseuraa =)
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä