The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä aikanaan ihmettelin, kun lähikaupassa oli lentokuljetettuja luomubanaaneja pakattuna styroksialustalle ja käärittynä sellofaaniin, et mitähän luomua tossa mahtaa olla?
Mä en ymmärrä miks kaikki on pakko pakata muoviin, se on ihan saatanasta. Mul on kaupassa aina dilemma: ostanko tuoreen ulkomaisen kasviksen/hedelmän ilman muovia vai kotimaisen joka on pakattu muoviin.
 
Tos on partsilla kaasugrilli, mutta en mä sitä viitti käyttää. Vaik painosta päätellen pullossa on kaasuakin.

Eiköhän noi kanapalat ja lohkisperunat me ihan tos uunissakin.

Syömämiestä tosin ei o näkyny. Eikä ketään kirjoitusvammaista siivousintoilijaakaan.
 
Siberianhusky
Jee, eka kerta kotikaupungin yöelämään. (kymmeneen vuoteen)
Tosin pääsen lähteen melko myöhään, ois ollu mukava terassillakin istuskella. Eiks ne mee kiinni kympiltä?
Nojoo, ei pijä ottaa tavaksi asti kuiten :D

ok exän kans kävin kymmenen vuoden aikana kahesti
 
  • Tykkää
Reactions: kahvikirahvi
Jee, eka kerta kotikaupungin yöelämään. (kymmeneen vuoteen)
Tosin pääsen lähteen melko myöhään, ois ollu mukava terassillakin istuskella. Eiks ne mee kiinni kympiltä?
Nojoo, ei pijä ottaa tavaksi asti kuiten :D

ok exän kans kävin kymmenen vuoden aikana kahesti
Kaljaa/siideriä voi juoda ilman terassiakin. Nauti illasta täysin rinnoin! Mää thisistelen täällä hengessä mukana :D
 
Jee, eka kerta kotikaupungin yöelämään. (kymmeneen vuoteen)
Tosin pääsen lähteen melko myöhään, ois ollu mukava terassillakin istuskella. Eiks ne mee kiinni kympiltä?
Nojoo, ei pijä ottaa tavaksi asti kuiten :D

ok exän kans kävin kymmenen vuoden aikana kahesti
Hoi, kuinka kivaa :)! Sehän pukkaa väkisinkin sitten semmosta nostalgiakierrosta uusin silmin :) - ei muuta kuin piä hauskaa!

Ja vissiin oot lomallakin - joten nauti ja rentoudu :)
 
Jee, eka kerta kotikaupungin yöelämään. (kymmeneen vuoteen)
Tosin pääsen lähteen melko myöhään, ois ollu mukava terassillakin istuskella. Eiks ne mee kiinni kympiltä?
Nojoo, ei pijä ottaa tavaksi asti kuiten :D

ok exän kans kävin kymmenen vuoden aikana kahesti
Tää hoitohauvelini muuten inhoaa huskyjä. Kaikkien muiden kans tulee toimeen iloisesti häntää heiluttaen...
... mut pari paikallista huskyä.
 
Pidän täällä lasarettia, jäi maalailut tältä illalta. Muksun kenkä hajosi pihalla joustessa ja muksu tuiskahti turvalleen asvaltille. Onneks on kunnon ensiapuvälineet kotona. Nyt herkkuja ja leffa muksulle, minä otan siiderin.
 
Mä olin kymppivanhana allerginen jokseenkin kaikelle.

Siihen maailmanaikaan lekuritkaan ei osanneet sanoa muuta kuin "kissa piikille". Kymppivanhan itsetunnolla ilmoitin, et lekurit lähtee itte piikille ennen Tassua.

Kolmekymppisenä en sit enää ollu niin allerginen. Tosin koiran nuolaisu käteen aiheutti kämmenselän kokoisen ihonkuoriutumisreaktion, mutta ei se estäny hankkimasta koiraa.

Nykyään en o allerginen vissiin millekään?

Noi voi mennä iän myötä ohi ihan itsestään.

Nii. Mä olen neljänkymmenen. Penskana pyörin navetassa ja heinäladossa (aivastellen). Oli kissa ja hoitokoira jonkun kerran vuodessa. Ratsastamassa oon käynyt (siitäkin tulee nuha), auttanut possunpoikasta syntymään, luonut sianpaskaa ja...


...ei tältä taida enää kuin kuolema pelastaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Pidän täällä lasarettia, jäi maalailut tältä illalta. Muksun kenkä hajosi pihalla joustessa ja muksu tuiskahti turvalleen asvaltille. Onneks on kunnon ensiapuvälineet kotona. Nyt herkkuja ja leffa muksulle, minä otan siiderin.
Eihän pahasti käynyt kuitenkaan?...onneksi on noi toipumisherkut ja lohduttelut kohdillaan :) - ja kippistä vaan sulle sekä mukavaa perjantai- iltaa :)
 
Eihän pahasti käynyt kuitenkaan?...onneksi on noi toipumisherkut ja lohduttelut kohdillaan :) - ja kippistä vaan sulle sekä mukavaa perjantai- iltaa :)
Teidän sanoin...TSIH koko ketjulle. Kyllä noi pipit paranee ja huomenna toivottavasti voivat jo paremmin eivätkä tulehdu. Puhdistuksen jälkeen mömmöt laitettu ja sidottu ilmavasti. Huomenna näkee.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
En ole lomalla mut on perjantai ;)
Tiätsä, viikonloppu jne :)

Ens pe lomille :D Saan jättää ens viikon karmeet +18- +20 helteet taakse ja mennä +5 - +10 hirveeseen vesisademyräkkään :) Mut oluet saa nätisti kylmiksi kun iskee ne lumihankeen :D
Oukkei, no anna mennä perjantain kunniaksi - hyvänen aika :)! Ja pitää tämmöisillä keleillä todellakin pitää huoli nesteytyksestä :)

Aamukampaahan se sulle tyrkkää, lomahan kolkuttelee tosi lähellä :). Ja sitten vaan oot ellun kanasena...vai kukkosenako se pitäs sanoa :D. Nautit elostas isolla kirjaimella :)
 
Ainaki täällä meilläpäin ois mitä ihanin pussikaljasää. Harmi ku menee koko ilta sisällä kirjottamista teeskennellessä :(:unsure:
Mää lähen pusseineni tsadilaisen matkaan piakkoin. Meen pummiin sltä työkaluja lainaan ja pitämään seuraa ko se remppailee autoa. Lupasin auttaa jos on tarvis, mut oikeesti aattelin mennä sen nurtsille loikomaan ja kaljojeni kanssa kattella ko se ähertää :whistle: Pitäiskö vittuillessaan ottaa vielä viltti matkaan?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä